2019/08/05

# We're in charge of restoring marta32222 account

Jak pewnie większość Was wie, straciłam konto na Stardoll. Powodem było kupowanie lub sprzedawanie rzeczy za więcej niż 600SD albo za prawdziwe pieniądze, co jest nieprawdą.
Zastanawiałam się o co może chodzić, aż w końcu jednego wieczoru napisała do mnie koleżanka, od której pożyczyłam torbę, wartą kilka tysięcy SD. Otóż 2 dni przed zamknięciem mojego konta (na szczęście) zwróciłam jej torebkę. nie, nie, nie to koniec historii..
Żeby nie było, napisała do mnie, ponieważ była zdziwiona brakiem mojego konta na portalu Stardoll. Wyjaśniła mi także, że również otrzymała upomnienie od Stardoll za to samo, co i ja. Wtedy było już wiadome, o co chodzi i za co mi zamknęli konto.

A teraz, chciałabym prosić Was o pomoc. Jeżeli byście chcieli pomóc odzyskać mi konto, proszę Was o jedno. Wyślijcie wiadomość napisaną przez Was albo skopiujcie po prostu gotową wiadomość. Jeśli jednak dojdziecie do wniosku, że chcecie sami napisać maila, pamiętajcie o wstawieniu na początek # We're in charge of restoring marta32222 account.

"

# We're in charge of restoring marta32222 account

Our friend and blogger, Marta, has lost her account few days ago due to false statement that has been provided by Stardoll staff which is - trading/selling/buying stuff for over 600sd or real money.  This information is completely made up as this has never happened and Stardoll refuses to provide proofs of it happening. Where does this information actually come from? Marta is loyal and well aware of Stardoll rules and she carefully follows every single one, therefore seeing her account being removed due to such reason is clearly a misunderstanding and incompetence from Stardoll's side.
We'll defend her to the last breath or till Stardoll decide to share some actual proofs of her severly breaking the rules. Marta is not only loyal and fair, she's representing Stardoll on few blogs about this site and entertaining the community outside the "barriers" that Stardoll has set.

We're hereby asking to reconsider the account removal and eventually restoring it

"


Wiadomość wysyłamy tutaj: KLIK
W emailu i imionach wpiszcie swoje dane żeby było widać, że jest nas więcej.

Na koniec: każdy kto wyśle ową wiadomość niech napiszę w komentarzu gotowe, a napewno Wam tego nie zapomnę i jeśli uda mi się odzyskać konto z powrotem odwdzięczę Wam się w jakiś sposób.
Z góry dziękuję!

11 komentarzy:

  1. Mogę napisać tylko tyle co na QoF. xd
    Wysłane.
    Nie jestem pewna czy wybranie "stolen accounts" jako kategorii jest na pewno dobre, bo w sumie to nikt Ci nie ukradł konta. Ale znowu z drugiej strony tam żadna z tych kategorii zbyt nie pasuje do sytuacji xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Może lepiej Rules & Safety bo teoretycznie dotyczy to rzekomego złamania regulaminu (według nich oczywiście). stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest jak sen wariata. Nie zamierzałam nigdzie nikomu chwalić się pożyczeniem torby, ale jako osoba, która przyczyniła się do zaistniałej sytuacji, nie mogę milczeć. Moje ostrzeżenie o złamanie regulaminu za zwykły gest dobrej woli to nic, w porównaniu z konsekwencjami, jakie Ciebie spotkały. To jest po prostu niewiarygodne, jak admini Cię potraktowali i za co. ZA BYCIE UCZCIWĄ. Gdybym wiedziała czym to wszystko grozi, to bym tej nieszczęsnej torby nie pożyczała, ale nie śmiałam nawet przypuszczać, że system właśnie tak zadziała. Ja dalej jestem w lekkim szoku z obrotu sprawy. Mam nadzieję, że to nie jest finał i że będzie happyend. Ja swoją wiadomość z wyjaśnieniem całej sytuacji już wysłałam, ale wciąż nie mam żadnej odpowiedzi. I też uważam, że lepszą kategorią jest "zasady i bezpieczeństwo", choć w moim odczuciu konto zostało skradzione, tyle że przez samych adminów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Adminów już całkiem popieprzyło. Sprzedawanie i kupowanie rzeczy za 2 sd jest nielegalne? Od kiedy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chora i przykra sytuacja... Oczywiście, że wyślę wiadomość, mam nadzieję, że to coś da, że uda się uratować konto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałem ale trochę pozmieniałem bo mi wyskoczyło "no spam attempt please".

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z jednej strony współczuje i znam utratę konta z własnego doświadczenia, ale z drugiej strony, skoro złamałaś regulamin, to chyba nie ma się co dziwić, że zostałaś ukarana. Od razu podkreślam, że nie wiem, czy zostały wprowadzone jakieś zmiany w regulaminu, w kwestii wymiany/„pożyczania” ubrań, bo szczerze mówiąc go nie czytałem, co też nie świadczy o mnie za dobrze... Ogólnie rzecz biorąc, admini nie są głupi i jeśli widzą, że jedna rzecz, krąży w okuł dwóch osób, to raczej potrafią dodać dwa do dwóch i wiedzą, że ludzie pożyczają sobie ubrania i w sumie mają prawo kogoś ukarać, zwłaszcza, jeśli coś jest zakazane. Nie mniej jednak powinni wysłać do użytkowników wiadomość o zmianach w regulaminie.
    Ps. Swoją drogą, skoro zainteresowali się Twoim kontem, to musiałaś wcześniej coś przeskrobać, lub ktoś Cię podkablował, raczej, tak sami z siebie Cię nie sprawdzili, chyba, że przeglądali wszystkich użytkowników.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłane. :)
    Mam nadzieję że to co robimy pomoże ci w odzyskaniu konta

    OdpowiedzUsuń