2019/08/17

im not that strong to keep fighting, sorry

Witajcie, jest to mój ostatni post na blogu. Tylko ta stylizacja nie została opublikowana na blogach, a którą miałam zapisane. Jest mi bardzo przykro, że nie udało mi się uratować mojego konta. Nawet z Wasza pomocą się nie udało. Żałuję tylko, że Stardoll mi je zamknął z fałszywego powodu, a nie chce mi wysłać dowodów.. To smutne, jak wiesz, że nic nie zrobiłeś, a i tak nic nie możesz zrobić żeby to odzyskać. 
Bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję za każdy komentarz pod moimi postami. Było mi mega miło, że mogłam tutaj publikować swoje posty. Mam nadzieję, że blog przetrwa jeszcze wiele lat w otaczających go wspaniałych czytelników i redaktorów, jak dotychczas.
Poznałam tutaj wiele przyjaciół, którzy mi pomagali do końca. Chciałabym podziękować każdemu z osobna...
Gabrysia, Aga, Kinga, Ada, Kamil, Bartek, Claudia, Wiktor, Karina, Sophie, Agata - dziękuję Wam!
No i dziękuję każdemu kto wysłał w mojej sprawie wiadomość do adminów.

Żegnajcie kochani!


25 komentarzy:

  1. Stardoll powinien się wstydzić za to, jak podchodzi do zgłoszeń z takiej ilości kont. Jak i zgłoszeń na ogół. Szczególnie, że pamięta się sprawy gdy konta prawdziwych oszustów wracały do żywych :)
    Ogromna niesprawiedliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytuję ich słowa: Just because you are a blogger about Stardoll doesn't mean you are
      allowed to break the rules. Continuing to write in -- OR have your friends
      write in on your behalf -- will not change anything.

      Stardoll zawsze był niesprawiedliwym serwisem, ale i tak w to gramy.. Wciąga bardzo, szkoda tylko że spotykamy się z aż tak dużym nieprofesjonalizmem z ich strony. To jednak gra, która ma kilka milionów graczy...

      Usuń
  2. Sprawdzaj co jakiś czas, próbuj się zalogować, może przywrócą konto, chociaż pewnie nieprędko. Chyba, że założysz nowe. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj także zacytuję ich słowa: Our policy is to not respond to messages where you have received a response previously but are hoping to get a different outcome, which is why you have not received a response to the messages you have sent. This will be the last message about this account we will respond to.

      Już go nie przywrócą.. :(

      Usuń
  3. Nie będę się powtarzać, ale trzymam kciuki, bez względu na Twoje decyzje!

    OdpowiedzUsuń
  4. przykre,że tak admini postąpili....oni to zamiast zająć się na prawdę poważnymi sprawami to jakimiś pierdołami,nie długo to wgl zaczną usuwać po kolei konta ludziom bez powodu....stylizacja jest piękna,aż chyba kupię ten sweterek *-*

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pierwszą ani ostatnią osobą, której Stardoll usunął konto bez powodu. Tak poza tym dziwie się, że sprzedaż za powyżej 600SD jest zabroniona, przecież oni czerpią z tego zyski. To, że jest zabronione za realne pieniądze jest raczej normalne, bo tutaj na odwrót, nie mają z tego żadnego zysku..
      Dzięki Marta za wszystko! Życzę Ci dużo szczęścia z facetem:D Pisz do mnie na fb czasem ;)

      Usuń
  5. Gdyby przywrócili Martę32222 to byś mogła stopniowo przenosić rzeczy z jednego konta na drugie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A może zacznij od nowa? Ja ze swojej strony mogę zaoferować że oddam Ci np kilka rzeczy z LE itp i będziesz je mogła odsprzedać dalej. Może to nic ale myślę że warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym długo, nawet bardzo, ale stwierdziłam, że nie chcę znowu zbierać wszystkich rzeczy od nowa.. Może i fajnie byłoby zacząć od nowa, ale bałabym się, że znowu by mi je usunęli. Za dużo pieniędzy wydałam na poprzednie konto i nie wyobrażam sobie ładować kolejnych pieniędzy w następne konto..
      Jeśli jednak zdecyduje się powrócić będziecie wiedzieli :D
      Tobie także dziękuję Aniu za wszystko, będzie mi Ciebie brakować!

      Usuń
    2. Będziemy czekać :-) with little help jak to w piosence :-*

      Usuń
  7. jejku, to niesprawiedliwe:(
    mimo wszystko bardzo podoba mi sie stylizacja.
    wszystkiego dobrego kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dalej trzymam kciuki abyś odzyskała konto. Zawsze możesz założyć nowe i dalej tutaj z nami być. Wiem że to nie będzie to samo ale ważne że będziesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas spróbuję znowu do nich napisać, choć wiem, że szansa odpisania jest znikoma..
      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  9. Tak jak pisałam, możesz wrócić w każdym momencie :* A adminom skopię dupy jak pojadę do Szwecji we wrześniu:////

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A oni nie mają siedziby we Szwajcarii przypadkiem?

      Usuń
    2. Sztokholm- tam mają siedzibę, a to jest Szwecja....

      Usuń
    3. A spoko, dzięki za poprawienie @w. Ktoś kiedyś mi mówił, że Szwajcaria i tak mi w głowie zostało i zawsze jakoś zapomniałam to zweryfikować :p

      Usuń
    4. Dziękuję Ci bardzo za możliwość pisania na tym blogu :* Jednym z powodów, dla których nie chciałam nigdy odchodzić były właśnie one. Ciężko...

      Usuń
  10. Liczę na powrót w wielkim stylu, z nową siłą, energią i weną! Stylizacja jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chamstwo z ich strony!
    Szkoda, że odchodzisz, ale może jeszcze kiedyś Cię tu zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń