2019/08/13

LOOKBOOK: SUBCOUTURE


Hej! Jak zapewne zauważyliście w piątek pojawiła się nowa kolekcja Subcouture. Ja ją przeoczyłam, (dlatego też nie pojawił się post o jej dodaniu) ponieważ przez cały weekend nie było mnie w domu i nie miałam dostępu do komputera, ale dziewczyny nie dość, że zrobiły genialne stylizacje to jeszcze uprzedziły mnie w ogarnięciu postu z lookbookiem. Venicue jak zwykle stworzyła także świetne logo <3 



Venicue






aguuniek



Co myślicie o kolekcji? Podobają Wam się stylizacje?

7 komentarzy:

  1. Najlepsza jest druga stylizacja Venicue z powodu fajnej spódnicy. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguuu, mega! Biała i z panterą, wow!
    Ven, też super. Aż żałuję, że nie zrobiłam zakupów, ale Zakopane i brak czasu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Już żałuje że nic nie kupiłam. Wszystkie stylizacje są świetne, chociaż najbardziej podoba mi się 2 stlówka Aguuniek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dużo stylek przygotowałyście! Najbardziej podoba mi się ostatnia propozycja od Aguuniek.

    OdpowiedzUsuń
  5. szału nie było,ale czarny pasek z nerką i kolczyki kupiłam xd jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza,druga i trzecia Venicue oraz pierwsza,trzecia i czwarta Agi :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam słabość do tego sklepu i kupiłam sporo rzeczy :D
    Świetne stylizacje, najbardziej podoba mi się druga Venicue i pierwsza od Aguuniek (swoją drogą świetna fryzura)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi szczerze to podoba się tylko pierwsza, druga i ostatnia stylizacja od Agu. Pierwsza i trzecia od Venicue po prostu do mnie nie przemawia. Nie umiem nawet konkretnie określić co mi tam przeszkadza.. W drugiej ponownie mamy mieszankę srebrnych i złotych akcentów, co mnie drażni mocno. Ostatnia ma bardzo fajny dół, ale uważam że dodatki są źle dobrane. Biały total look Agi byłby fajny z innymi kolczykami i jakąś torebką.

    OdpowiedzUsuń