2019/08/06

CZYTELNIK MIESIĄCA, LISTA HONOROWYCH CZYTELNIKÓW + INFORMACJE

Kochani! Za nami już miesiąc od restartu bloga, a więc czas na pierwsze statystyki, aktualizację listy honorowych czytelników oraz wybór komentatora miesiąca.
Pokrótce wyjaśnię Wam w jaki sposób będzie to działało. Pod uwagę brane są wszystkie posty z wyjątkiem postów konkursowych, loterii oraz kolejek. Komentator miesiąca to osoba, która skomentowała w danym miesiącu każdy post, a jej wypowiedzi mają sens oraz są konstruktywne. Lista honorowych czytelników będzie aktualizowana w następujący sposób: aby się na nią dostać trzeba skomentować 90% wszystkich postów w danym miesiącu z wyjątkiem tych, o których mowa kilka zdań wcześniej. Tym razem zrobiłam jednak wyjątek i na zachętę uwzględniłam wszystkie osoby, które skomentowały 70% postów. Co miesiąc, jeżeli aktywność będzie spadać to dana osoba będzie dostawała ostrzeżenie, a jeżeli jej aktywność w ciągu następnych dwóch miesięcy nie będzie się poprawiać zostanie skreślona z listy (co będzie dla mnie bardzo smutne i nieprzyjemne, dlatego nie róbcie mi tego :D )

W praktyce wygląda to tak:
W lipcu dodane zostało 24 posty (nie licząc wyjątków).
90% to 22 komentarze, natomiast 70% to 17 komentarzy (w ułamki się nie bawimy, liczba będzie zaokrąglana wg podstawowych zasad matematyki) Mam nadzieję że sobie z tym poradzę xDD W każdym razie trzymajcie za mnie kciuki:D

Teraz pora na statystyki: w tym miesiącu posty skomentowało 25 osób a liczba wyświetleń bloga wyniosła 10 267.

WAŻNE INFO
WKRÓTCE NA BLOGU BĘDĄ WYŚWIETLANE TAKŻE REKLAMY W ZWIĄZKU Z CZYM, OSOBY, KTÓRE UŻYWAJĄ ADBLOCKA BARDZO PROSZĘ O DODANIE SIMA DO WYJĄTKÓW, BO DZIĘKI TEMU BYĆ MOŻE UDA SIĘ ZDOBYĆ JAKIEŚ PIENIĄDZE, A CO ZA TYM IDZIE - PRZEZNACZYĆ JE NA WYŻSZE NAGRODY ORAZ WIĘKSZĄ ILOŚĆ KONKURSÓW I LOTERII :))


To tyle, jeżeli chodzi o sprawy techniczne, a teraz przejdziemy do tego, co misie lubią najbardziej, czyli do listy honorowych czytelników oraz komentatora miesiąca.


Lista honorowych czytelników prezentuje się w następujący sposób:

Karolinnaaa2222
sylwia5278
_Charmed_Girl_
martusia-16
izolda1996-k
anulcia345
elizabethfly
*zakładka zostanie zaktualizowana wkrótce*

Komentatorem miesiąca zostaje: 
 Karolinnaaa2222
Gratulacje! Bardzo doceniam fakt, że jesteś z nami przez cały czas, nawet wtedy, kiedy blog nie radził sobie zbyt dobrze:) Wygrywasz 40 sd. Zgłoś się w księdze gości rockarolla_ w ciągu 72h. Napisz co chciałabyś ze swojej listy życzeń, bądź zarezerwuj coś w bazarku za podaną kwotę + tax.

10 komentarzy:

  1. A żeby za reklamy uzyskać pieniądze to nie trzeba w nie klikać przypadkiem? Chyba że ogarnełaś że wystarczy samo to że będą się wyświetlały nam :p
    Podoba mi się, że trochę dokładniej przedstawiasz statystyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne sposoby zarabiania na reklamach. Przetestuję kilka i zobaczymy czy to coś daje. Jak będzie lipa to je po prostu wyłączę :)

      Usuń
    2. Szczerze od niedawna trafiłam na ten blog i bardzo się z tego cieszę, ale nie mam pojęciaa o co chodzi z tymi reklamami.

      Usuń
  2. A kiedy będzie rozdanie nagród za konkursy bożonarodzeniowe i sylwestrowe z 2018 r.? :D :P stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten blog, szczerze cieszę się, że blog działa. Bardzo trzymałam kciuki, żeby Ci się udało. Niezwykle się cieszę z tego wyróżnienia, dziękuję! Nadal trzymam kciuki, aby Ci się chciało i aby blog odnosił sukcesy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że nadal się załapuję na listę! I ciesze się, że blog nadal działa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milo mi 😄 gratulacje ☺ postaram sie nadal aktywnie komentowac 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim czytelnikom miesiąca gratuluję. Może sama kiedyś znajdę się na tej liście. :) Zobaczymy co czas pokaże.

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podobają mi się te mini statystyki! Lubię wszelkie cyferki <3 Gratulacje dla wszystkich!

    takasezexd

    OdpowiedzUsuń