2019/08/24

Wzorki i desenie Vol. 2

Cześć! Jestem W. i jestem nowym(właściwie to starym, bo już kiedyś tu publikowałem) redaktorem na tym Blogu! Jak już mogliście zauważyć po tytule zajmę się bardzo starym działem w, którym moje poprzedniczki tworzyły stylizacje z dużą ilością wzorów. Ja jednak nie będę łączyć wzorów, ja będę je po prostu stylizować... Jeden, dwa, a może tylko wzory? Nie wiem, to będzie zależało od mojej weny, czasu i chęci do stworzenia czegoś bardzo skomplikowanego;) 
Chyba nie muszę mówić co wzorzystego jest w poniższym looku?

Chciałbym Was jeszcze zachęcić do zakupu tej fantastycznej sukienki HotBuys- jest piękna i nie aż tak trudna w stylizowaniu jak może się wydawać:)
Antidote Bell Sleeve Sweatshirt | Fallen Angel HotBuys Wrap Dress | LE Clear Plastic Clutch | LE Checked Stockins | Young Hollywood Plexi Heel Mules |

15 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to straszna stylizacja :-D ale ja pewnie robię i tak gorsze :-D Te rajstopy... Brr

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba sukienka HB, jednak nie mam na nią za bardzo pomysłu w stylizowaniu, więc pewnie nie skuszę się a zakup.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał. Wystylizować takie rajstopy, taką sukienkę... Nigdy nie wpadłabym na to ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że ten dział już nie będzie łączyć w stylizacjach minimum dwóch różnych wzorów zawsze. Ahhh... Podoba mi się połączenie sukienki z rajstopami. Dobór dodatków też jest mega sztosem. Nie jestem przekonana za to do tego swetra. Kokardki przy nadgarstkach nie pasują mi do reszty :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja byłaby super gdyby nie te okropne rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że tej sukienki w moim przekonaniu nic nie uratuje. Nawet to, że wzorzyste rajstopy w każdej postaci są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow :o Ciekawe połączenie, właśnie dzięki tym rajstopom stylizacja nie jest aż tak... Casual?
    Ale pomijając ten temat chciałbym się zapytać jak to jest z tym Stardoll, czy dużo osób nadal w to gra i czy sama gra nie jest nudna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie gra nie jest nudna tylko dzięki blogom :)

      Usuń
    2. Liczba graczy dosłownie z dnia na dzień spada i łatwo można to już zauważyć:( Niektóre artykuł znikają bezpowrotnie... No niestety, ale nic się tam nie dzieje. Żadnych uaktualnień, żadnych zmian. Jedyne co jest to 3 nowe kolekcje tygodniowo, HB i jakieśtam konkursy w, których cały czas wygrywają te same osoby spamujące całymi dniami i nocami. Jak napisała RR tylko dzięki blogom/może ostatnio jeszcze Facebookowi ta gra się jakoś trzyma i ma graczy. Nie wiem czy długo jeszcze tak pociągną.

      Usuń
  8. Według mnie te rajstopy psują stylizację. Sukienka mnie zawiodła bo jej potencjał jest super, a wykonanie słabizna a szkoda, bo chciałam ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie mój gust, a sukienka totalnie mi się nie podoba, ale stylizacja na bank oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiecka jak najbardziej mi się podoba, ale te rajtki mi do niczego nie pasują. Po za tym nie wiem po kij te kokardki. No ale to tylko moje zdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedyne co mi sie nie podoba to te rajstopy xd reszta fajnie wyglada 😉 mimo ze ta sukienka mi sie nie podoba 😅

    OdpowiedzUsuń