2019/08/31

Wzorki i desenie Vol. 2

Cześć! Dzisiaj na Waszą prośbę zaszalałem jeszcze bardziej i wykorzystałem nie jeden, a kilka wzorów. Przed opublikowaniem pierwszej stylizacji na tym blogu postanowiłem sobie, że będę tutaj wychodził ze swojej strefy komfortu- tak też staram się robić. Niestety znowu wygrała moja słabość do spódnic, ale w następnym poście postaram się dodać coś ze spodniami.

Dziękuję za tak miłe przyjęcie, mam nadzieję, że kolejne moje posty będą cieszyły się tak dużym zainteresowaniem jak ten pierwszy:)
Young Hollywood Tricolor Diamond Earrings | It Girls HotBuys Pearl Earrings | LE Armani Inspired Blouse Man | Antidote Cropped Collared Top | Young Hollywood Velvet Embriodered Mini Dress | LE Gucci Inspired Lion Bag | LE Khaki Strappy Stillettos

6 komentarzy:

  1. Bogato, aż za xD wszystko spoko, tylko torbę bym zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie za dużo sie dzieje na tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaka ladna spodnica, chyba poszukam takiej 😉 mysle ze lepiej byloby z inna torebka albo bluzka 😅 ewentualnie zostajac przy tych dwoch elementach nalezaloby zmienic spodnice (; chociaz na pierwszy rzuy oka wszystko wyglada schludnie 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie stylizacja jest ładna. Ale najbardziej z tego wszystkiego podoba mi się ta spódnica. Jest po prostu boska. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie stylizacja jest średnia,na pewno bym zmieniła torebkę bo ta po prostu nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi się podoba połączenie koszuli i spódnicy! <3 Zmieniłabym tylko torebkę na jakąś spokojniejszą.

    OdpowiedzUsuń