2019/07/22

BALENCIAGA TRIBUTE + KONKURS

Siemka! Dzisiaj w Plazie pojawił się kolejny (i mam nadzieję, że już ostatni Tribute) - Balenciagi. Nowa kolekcja obejmuje dwa piętra. Ceny wahają się pomiędzy 14-36 sd (ze zniżką). Jak dla mnie jest to kolejny Tribute, w którym za bardzo się nie obkupię, bo podobają mi się tylko 3-4 rzeczy. W tym sezonie chyba żaden nie wywarł na mnie większego wrażenia.
A jak Wasze odczucia odnoście tego sezonu Tributów? Zakupy zrobione? :)




KONKURS
Stwórz stylizację z dowolną rzeczą ze sklepu Balenciaga Tribute, podpisz swoją pracę, wstaw na stronę typu bankfotek i zalinkuj w komentarzu pod tym postem. Nagroda to 30 sd (+ prowizja). Konkurs potrwa do piątku, do północy. 

 

16 komentarzy:

  1. Jak widze podoba mi sie 9 rzeczy,ale w przymierzalni zobaczymy czy to sie w ogole przyda 😉 ubrania raczej dobrze wykonane, tylko czemu znowu tak malo dodatkow ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stylka na konkurs: http://pl.tinypic.com/r/25yx3ko/9

      Usuń
  2. Fajna kolekcja, niektóre ubrania są bardzo uniwersalne. Szkoda tylko, że znowu nie dali dodatków.
    i.imgur.com/YK5Ev0G.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnia, poprzednia była o wiele lepsza. Póki co kupiłam tylko jedną rzecz, ale jeszcze się zastanowię

    Moja stylizacja:

    http://pl.tinypic.com/r/2ebgytt/9

    OdpowiedzUsuń
  4. kolekcja jest piękna, kupię wszystko
    (jak uzbieram kasę, bo teraz bieda)..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupię coś kiedy Marta32222 uzbiera kasę. :) stardollowy10

      Usuń
  5. chyba kupię tylko biały pasek xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ten męski manekin z 1 piętra jest w ciąży??? stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno kupię pare rzeczy, czerwona bluzkę już mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że dodatków praktycznie nie ma, ale ubrania są całkiem ciekawe, wydaje mi się, że wykupię prawie całe pierwsze piętro, za to z drugiego nic nie przypadło mi do gustu.

    Stylizacja na konkurs: http://oi63.tinypic.com/2yl603t.jpg

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja fajna, ale chyba nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. niezbyt przypadła mi do gustu kolekcja, szkoda.
    http://i63.tinypic.com/2s81gf5.png

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja https://imgupload.pl/zdjecie/dBO2k stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja jest słaba, nie podoba mi się. Na chwilę obecną mam tylko wnętrze. Zastanawiam się nad kilkoma rzeczami, ale tak jakoś nie widzę ich w swojej szafie na chwilę obecną

    OdpowiedzUsuń