2019/07/02

Co kupiłam? HotBuys!

Witajcie! Myślę, że każdy mnie kojarzy z tej naszej skromnej, polskiej blogsfery, ale lepiej się przedstawić i wywrzeć to dobre, pierwsze wrażenie:D 

Nazywam się Marta, a na stardoll'u kryje się pod nickiem Marta32222.
Na blogach publikuje posty od 2lat (?) i sprawia mi to ogromną radość i przyjemność. Po prostu bardzo lubię to robić.

Na Sim - najstarszym blogu o Stardoll, będę publikować notki, których chyba jeszcze tutaj nie było. Mianowicie: będę Wam opowiadać o przedmiotach HB, które pojawiły się ostatnio w Starplazie oraz rzecz jasna wstawiać stylizacje z nimi.
A tymczasem bez zbędnego gadania, zapraszam do przeczytania postu!


W poprzednim tygodniu zakupiłam wszystkie trzy artykuły, które zostały dodane do Plazy. Były to:
Zarówno bluzka jak i spódniczka pochodzą ze sklepu Fallen Angel. Ich cena to kolejno 23 i 22SD (ze zniżką Royalty). Uwielbiam w nich świetne wykonanie i to, że nie są to kolejne, zwykłe basic rzeczy. Mają ciekawy, srebrny wzór w paski, który już na spoilerach mnie zauroczył. Myślę, że warto w nie zainwestować, ponieważ z dobrze dobranymi dodatkami może powstać naprawdę ciekawa stylizacja.

Natomiast torba to marka B.Bizou, a koszt to jedyne 19SD. Pisząc jedyne, mam na myśli niesamowite wykonanie i ciekawą teksturę i kształt. Plastikowa osłonka(?) - chyba można to tak nazwać, nadaje niesamowitego i wyróżniającego się na tle innych torebek charakteru.

*jedna lub dwie wylosowane osoby, które skomentują mój post otrzymają wybrany przez siebie HotBuys z tego posta!

19 komentarzy:

  1. Akurat nie jestem przekonana do tej torebki, natomiast ten zestaw topu i spódnicy jest świetny. Z twoich stylizacji druga jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię Marta w załodze bloga! Gdybyś miała jakieś pytania to pisz śmiało. Ja i Rocka chętnie pomożemy, wszystko wyjaśnimy. :)
    Mnie te rzeczy nie interesują więc nie bierz mnie pod uwagę w losowaniu. Bardziej podoba mi się 1 stylizacja. W drugiej chodzi po Tobie jakiś wielki pająk. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Marta! My się znamy, ale chętnie poznam Cię po raz kolejny. :D
    Top ze spódniczką tworzą komplet, który wygląda fenomenalnie. Uwielbiam wykonanie tych ubrań, fason, kolor, no wszystko. Są to jedne z HB, które od razu po trafieniu do Plazy znalazły również miejsce w mojej szafie. A to zdarza się dosyć rzadko. ;p Twoja propozycja dla tego duetu bardzo mi się podoba. Co do torebki to nadal zastanawiam się nad jej kupnem. Niby jest fajna, ale... Twój look nie do końca mi się spodobał. Jakoś te spodnie, pasek czy buty, nie lubię tych ubrań oddzielnie, a i połączone nie prezentują się korzystnie według mnie.

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje super! Choć w pierwszej zmieniłabym buty, ale to już moje osobiste upodobania... Największą uwagę jednak przyciąga twoja twarz. Serio! Jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. To jedyne hb które kupiłam w tym miesiącu i też uważam, że są super. Stylizacje podobają mi się, chociaż w lewej użyłabym innych butów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ło pani, jakie to wszystko drogie, toć to zdzierstwo! Druga stylizacja jest lepsza, w pierwszej spodnie mi sie nie podobajo. Nawet za darmo bym nie chciała.
    Popracuj trochu nad tekstem, bo skróty i brak spacji sugerujo żeś na szybko pisała.

    P. S. Kobity, wyglond bloga spoko, ale zmieńta tom czcionke bo na moim Ajfonie polskie znaki wariujo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany cały czas trwajo :) Mam nadzieję, że teraz jest już trochę lepiej :)

      Usuń
  7. Where credits.. I'm disappointed
    Torebke mi daj

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylki to geniusz jak dla mnie :D <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie koszmarne HB's w czerwcu były,czekam na te lipcowe....jeśli chodzi o stylizacje to druga mi się podoba,w pierwszej nie podoba mi się bluzka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny komplecik. Na pewno przyda się w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Marta fajnie że jesteś, uwielbiam twoje stylizacje więc na pewno będę tu zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak bardzo cieszę się, że blog wrócił i to w nowej, odświeżonej, wspaniałej wersji! Stylizacje są bajeczne, wa HB też bardzo mi się podobają (w końcu! xD), ponieważ połączenie czerni oraz srebrnej nici to zdecydowanie goals! Życzę powodzenia w prowadzeniu działu, chętnie zobaczę więcej stylizacji spod Twojej ręki :3
    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  13. Z podanych HB posiadam spódniczkę, jest rewelacyjna. Stylizacje bardzo mi się podobają, choć wyrzuciłabym tę ozdobę przy dekolcie z 2. propozycji., dlatego w tym zestawieniu to pierwsza jest moim faworytem.

    OdpowiedzUsuń
  14. HB takie sobie. Stylizacje fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym miesiacu hot buys nie byly w moim stylu xd mysle ze dobrze wystylizowalas wybrane ubrania 😄 bardzo podoba mi sie ta pierwsza, spodnie zwlaszcza zwrocily moja uwage 😄

    OdpowiedzUsuń