2019/07/30

HOT OR NOT


Za tydzień ocenimy: Elizabethfly, takasezexd oraz karolinnaaa2222

8 komentarzy:

  1. Z całego zestawienia najbardziej podoba mi się propozycja Vellty, chociaż usunęłabym torbę po prawej, natomiast sama koncepcja bardzo mi się podoba, no i to wnętrze jest cudowne! Do dzisiaj pamiętam jej świetny pomysł na doniczki z paneli schodowych. Pierwsza stylizacja zatrzymała się pod względem estetyki jakieś kilka lat temu, natomiast stylizacja GirlEweliny jest dla mnie po prostu nudna. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza niestety w ogóle mi się nie podoba, druga natomiast jest bardzo ciekawa, ale zrezygnowałabym z jednej z toreb. W stylizacji GirlEweliny coś nie do końca mi pasuje, takie hot/not.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja gdyby nie ta kurteczka była by okej ja bym zamiast czarnego topu dała biły. Druga stylówa jest boska ale ta torba na dole wcale mi nie pasuje. Trzecia niestety nie jest nudna moim zdaniem. Ale to tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  4. druga stylizacja by się obroniła gdyby wywaliło się buty i jedną torbę,pozostałe dwie to pomyłka,w pierwszej stylizacji góra jest za ciężka do takiej spódnicy,dałabym biały top i jakąś marynarkę,3 stylizacja sory ale ja tego nie czuję,dla mnie ta koszula wygląda jak worek,dodatki wg mnie tez tutaj wgl nie pasują

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się stylizacja monikakuchejda, niby taka prosta ale coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja lubię trzecią propozycję. Jest dla mnie najlepsza z całego zestawienia! W drugiej stylizacji te plastikowe ubrania robią świetną robotę. Dzięki nim miło się na to patrzy. Pierwsza stylizacja za to jest dla mnie pomyłką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecia najlepiej sie prezentuje w tym zestawieniu ☺ 1 troche juz oklepana, mysle,ze mozna dobrac lepsze ubrania i dodatki do tej spodnicy 😉 2 wyglada zle, po prostu za duzo tego logo, czerni i toreb jednoczesnie 😅 jak dla mnie za duzy chaos tam panuje ☺

    OdpowiedzUsuń