2019/07/15

LOOKBOOK VALENTINO TRIBUTE

https://bankfotek.pl/image/2139366?fbclid=IwAR3eoCoDwskz1jN7W_Cpk-8U0kkqPAyxAV8dCjWYjy75deSrTEIi2L5GEMw

Siemka! Kolejny Tribute i kolejny lookbook! A razem z nim - wyniki konkursu :)  



Venicue

https://bankfotek.pl/image/2139320?fbclid=IwAR3_AEzkbaXeHYCP9yvbuAOHrBF7rWe3165JXDEhaVZb0Si7i223W1h1Pys 



aguuniek 

 


Lavish


Marta32222



  
Oraz zwycięzca naszego konkursu:
dominikadomcia

https://i.imgur.com/HRCr2Ac.png

Po nagrodę w wysokości 30sd (+ prowizja) zgłoś się w kg rockarolla_ w ciągu 72h.

Nagrodzić postanowiłam także drugą stylizację:



Po nagrodę w wysokości 20sd (+ prowizja) zgłoś się w kg rockarolla_ w ciągu 72h.

6 komentarzy:

  1. Ponownie widzę w niektórych stylizacjach pomieszanie z poplątaniem, chociaż jest też kilka takich, które mi się podobają. Chociaż czasem mniej, znaczy więcej i wygląda na to, że w całym poście najbardziej do gustu przypadły mi zwycięskie prace konkursowe. Rewelacyjny okazał się pomysł na sukienkę z bluzek, świetnie to wygląda. Pochwalę również pomysł na wykorzystanie sukienki jako spódnicy, już niejeden raz spotkałam się z takim rozwiązaniem, jednakże dodatki to zdecydowanie nie moja bajka. Podobają mi się również stylizacje Aguuniek, chociaż uważam za niepotrzebną tę tiulową bluzkę, której rękawy wystają spod bluzki Valentino, choć jest to ciekawy element kolorystyczny dopełniający koncepcję. Od Marty najbardziej podoba mi się druga stylizacja, ale w pierwszej nie mogę zaakceptować tej bluzki z logiem Chanel, w życiu! Uważam, że to zrujnowało całą stylkę, natomiast u Veni, moim zdaniem, lepiej prezentuje się prosta stylizacja numer 1., w drugiej z kolei dodatki są całkiem z innej bajki i nie wyglądają dobrze z kwiatową sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje. Lavish moim zdaniem naj.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi osobiście podoba się tylko druga i trzecia Lavish,reszta kompletnie mi nie przypadła do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi podoba sie pierwsza od Venicue, pierwsza od Lavish, i chyba tyle xd u Marty 3 ma potencjal ale chyba za duzo czerni 😅 stylizacja od Dominikadomcia wyglada na pierwszy rzut oka w porzadku, ale jak sie przygladam to ta spodnica nie wyglada najlepiej, zwlaszcza jej dol. Do tej od Sylwii nie mam zastrzezen 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie podoba się pierwsza od Venicue, druga od aguuniek, pierwsza od Lavish,u Marty podoba mi sie trzecia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie za docenienie mojej pracy.
    Venicue: bardzo podoba mi się Twoja pierwsza propozycja. Kocham prostotę tej stylizacji. W drugiej w drugiej ta sukienka, te rajstopy i buty... to mi do siebie nie pasuje w tym połączeniu. Dodatkowo rozpraszają mnie tu jeszcze tatuaże które dają kolejny wzór - kolejny element który do reszty nie pasuje.
    Aguuniek: Pierwsza stylizacja mi się podoba. Nie jestem tylko przekonana do wyboru naszyjnika. Druga stylizacja za to nie jest w moim guście. A zrobienie z tej sukienki topu do mnie nie przemawia.
    Lavish: U Ciebie te looki są tak proste, a jednocześnie tak puste, że w każdym mi czegoś brakuje.
    Marta32222: Ja nie wiem co się ostatnio dzieje z Twoimi stylizacjami. Zawsze byłaś kreatywna w pozytywnym znaczeniu, a tutaj ta kreatywność stworzyła dziwne stylizacje, które mi się nie podobają.
    Zwycięska stylizacja mi się podoba. Bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń