2019/07/22

LOTERIA / PRZYPOMNIENIE

Z okazji tego, że blog ponownie wystartował mam dla Was loterię, w której do wygrania są rzeczy na obrazku poniżej. Warunek jest jeden - aby odbyło się losowanie musi być 50 zgłoszeń w komentarzach pod tym postem. Będzie nam miło, jeżeli zaprosicie do loterii swoich znajomych :) Dzięki temu losowanie odbędzie się szybciej. Każde zgłoszenie musi zawierać nick ze Stardoll oraz nazwę, z której obserwujecie bloga. Możecie także napisać które rzeczy Was interesują. Osoby aktywnie komentujące mają szansę wygrać fajniejsze nagrody :) START!

Loteria została anulowana ze względu na niewystarczającą liczbę zgłoszeń.
Nie martwcie się jednak - będzie mnóstwo innych atrakcji :)



37 komentarzy:

  1. Ło Panie! :O
    Tak szczerze, nie myślicie, że 50 zgłoszeń jako warunek losowania to nie jest za dużo? :O (chyba, że zrobicie same ostry spam). Mało tego, taki warunek przy takich nagrodach? (rozumiem że jest dużo stardollarów, ale itemy takie jak buty które można dostać w the vote?). Mało zachęcająca loteria.
    Mimo tego powodzenia, może w końcu te 50 się zbierze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się trochę rozreklamować bloga - to wszystko :) oprócz "itemów z the vote" są też rzeczy z limitowanych sklepów. To źle, że chcę dać nagrody większej ilości osób? :)

      Usuń
    2. Rocka nazbiera nawet 500+ zgłoszeń. Nie znasz jej możliwości. stardollowy10

      Usuń
  2. Nazwa na Stardoll: monikakuchejda
    Obserwuję bloga: Moniq
    Raczej nie zgłaszam się do tego typu konkursów/loterii, ale w sumie czemu nie? Jak ja długo obserwuję tego bloga... Czy od samego początku istnienia to nie wiem, ale z wielu o Stardoll ten nadal jest aktywny i fajnie się go czyta i szuka inspiracji :D
    Pozdrawiam, dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. obserwuję jako Mar Mar, nie wiem, sama sobie znajdź

      Usuń
  4. a mnie interesuje nr 20 :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i obserwuję pod nickiem dezerter

      martusia-16

      Usuń
  5. GirlEwelina
    Obserwuję jako W
    Interesuje mnie 3/12/24
    Powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, 50 zgłoszeń to dość spora liczba, ale kto wie? Może się uda. Jasnowidzem nie jestem.

    Mnie interesuje najbardziej 18, 13 lub 4. Obojętne.

    _Charmed_Girl_
    Obserwuję jako Fyi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś czarnego albo pieniądze.
    Vellty, obserwuje was Smutna Pinda.

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje chyba pod tą samą nazwą, a jak nie to jako Patrycja xoxo. Nigdy tego nie pamiętam xD Interesują mnie tylko SD jeśli mam być szczera. ;d
    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  9. interesuje mnie nr 18 lub stardollary :)
    Bella-Michasia, obserwuję jako ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Anulcia345
    Obserwuje jako Pomeranian
    Interesuje mnie 5, 10, 11, 18 lub 21 xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Sama wracam na Stardoll po BARDZO długiej przerwie :) Może akurat!
    Interesują mnie numery: 12 i 18 :)

    Obserwuję: Daria A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zadowolę się wszystkim oprócz 16,17,6 :)
    Florianaorange

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam 3, 6, 8,14,16,22
    WERRA.
    obserwuję jako Ola La

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjmę 1,9,19, 21 lub kaskę

    mój nick: izolda1996-k
    obserwuje jako : Yagamine

    OdpowiedzUsuń
  15. stardoll: VanicaBloom
    obserwuję jako: TuniaRuda

    OdpowiedzUsuń
  16. Stardoll: ola23i
    obserwuję jako: Madzia
    Najchętniej przyjmę 1,3 albo kasę.

    OdpowiedzUsuń
  17. 12 najbardziej się przyda :p
    Dominikadomcia

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję bloga jako: Wiktoria199
    Nick na stardoll: Shionushi
    13/24/12

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje jako J W.
    login na stardoll: already
    5/12/18/23/24

    OdpowiedzUsuń
  20. Obseruje jako Ayumi Neyan
    A na stardoll mariola12333
    11 jest śliczna je to bym z wielką chęcią przyjeła 21 oraz 23 to na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. interesują mnie stardollary, nr 4 lub 18
    Zwierz12 a obserwuję jako agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  22. I subscribed the blog and I'm in
    DontSmileAtMe__

    OdpowiedzUsuń
  23. O jacie, czy mogę nr 6 ;)
    Genoweffa9

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesują mnie stardollary, nr 3 lub nr 15 :)
    stardoll: Anukle_199

    Obserwuje jako: Don't torture yourself that's my job

    OdpowiedzUsuń