2013/11/25

Dostawa do Original Future

W sklepie Original Future pojawiła się nowa dostawa, której ceny wahają się między 5 a 26 stardollarów. Poza tym znajdziemy także kilka rzeczy za starmonety. Moim faworytem w tej kolekcji są szare i złote spodnie, które prezentują się ciekawie. Możemy także zauważyć, że krój płaszczu za 22sd jest dokładnie taki sam, jak czarnego blazeru z ELLE! Jak widać adminom brakuje pomysłów albo liczą na takie samo powodzenia tego płaszcza, jednak trzeba przyznać, że wygląda... dziwnie. Co myślicie o nowej dostawie? Wybierzecie się na zakupy?

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie w tej dostawie szału nie ma. Jednak zastanawiam się nad kupnem złotych spodni i bluzki w paski za 15sd.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam dwie pary szpilek po 12 sd,spódniczkę za 15 sd,dwie bluzki za sm i kolczyki.Zastanawiam się jeszcze nad kupnem szarych spodni za 16 sd.Kolekcja taka sobie.Ten płaszcz ma dziwne wzory ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja nie jest zła, aczkolwiek bywało lepiej. Najbardziej podobają mi się: złote i szare spodnie oraz dwa swetry (w paski i ten ze złotymi wstawkami). Polecam także obie pary szpilek po 12 sd.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  4. a wiedzialam ze cos mi ten plaszcz przypomina ale nie moglam sobie uswiadomic co dokladnie, wszystko jasne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszcz wygląda jak by zrobił go amatorw stardesingu

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykupiłam prawie całą dostanę, genialna jest takżę bluza czarna ze złotymi elemtanmi, raperska czapka no i oczywiście szpilki ! i inne doatki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w kilku rzeczach

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. kupie wszystko co za sm, przynajmniej się ich pozdbęde :)

    OdpowiedzUsuń