2013/11/14

Post informacyjny

W ten weekend pojawią się wyniki okresu próbnego naszych redaktorek. 
Do tego czasu piszcie spokojnie, a co potem? To już się niedługo okaże!
Dodam też wyniki wyborów dnia.

Teraz uwaga! 
Najważniejsza informacja:
 wraz z załogą ustaliłyśmy, kto zajmie miejsce (jeszcze jedno jest wolne, możecie dać w komentarzach propozycje ciekawych osób) redaktorki ds. mody. Na razie powiem tylko, iż jest to bardzo miła i oryginalna dziewczyna ZZA GRANICY. Posty będzie pisała po angielsku, a pod spodem ten sam tekst ja będę tłumaczyła na polski - musimy założyć, że są wśród nas osoby, które nie znają angielskiego. A że wszystko ma być dla Was przyjemnością... stąd ten pomysł :) Nowa redaktorka będzie dodawała stylizacje z nowymi ubraniami ze starplazy, a także z pewnym wzorem/strukturą (jeans, kwiecisty motyw, ubrania w kolorze niebieskim) - czyli to, co wcześniej było na blogu.
Nie wiem dokładnie, kiedy nasza koleżanka doda pierwszy post, ale mam nadzieję, że będziecie go wyczekiwać!

18 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra
    Patrzę, że dopiero zaczynacie się znowu rozkręcać<3
    TheOnlyProff

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się ciesze że będą posty po angielsku... przynajmniej się poduczę. A na wyniki castingu czekam i wierzę ,że wszystkie dziewczyny od nowości poza mną są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to nieudany pomysł, za dużo zachodu, a jest w Polsce wiele osób co są utalentowane i piszą pewnie i lepiej posty niż ta dziewczyna. Liczyłam, że będzie to ciekawe, a tu klapa :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. @Witchkara
    Chcemy wprowadzić na bloga 'powiew' świeżości, a to świetny pomysł na jego realizację :)
    Daj koleżance szansę, proszę.

    Poza tym, jeśli masz jakieś propozycje - pisz!
    Od tego są komentarze c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? Trochę czarno to widzę. Z jednej strony ok, pewne urozmaicenie, ale w sumie- osoba z zagranicy? Jakoś tak..hm nieswojo. Jednak mam nadzieję, że moje czarne myśli nie są prorocze i że ta osoba się sprawdzi! :)
    Można wiedzieć, kto to, czy to raczej niespodzianka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam nadzieję, że wszystko się uda i staram się jej pomóc i oprowadzić ją ;)

    Już niedługo, niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  8. No zobaczymy co z tego wyniknie, czy faktycznie jest to potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa co to będzie z chęcią przeczytam obie wersje, bo przy okazji nauczę się czegoś po angielsku :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. o dobry pomysł, może liźniemy ciut języka obcego ;p

    czekam na pierwszy post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, nie mogę się doczekać wyników!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego jeszcze nie było :P to wspaniały pomysł

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet dobry pomysł, przynajmniej poduczę się Angielskiego . ;))


    misslov45

    OdpowiedzUsuń
  15. tego nie było, czekam niecierpliwie....

    OdpowiedzUsuń