2013/11/24

FAQ

Witajcie, nadszedł czas na odpowiedzi!
Jaka jest pełna nazwa FAQ?
Frequently Asked Question
Dlaczego gdy chciałam doładować sobie SS, wyskakiwał mi błąd i komunikat, że coś tam z tego ip zostało już wysłane? Płatność SMS'em.
Prawdopodobnie był to jeden z wielu błędów Stardoll'a :-D
Mając poziom 17, można odblokować bazar, a czemu nie można w nim sprzedawać, to tylko funkcja dla SS?
Po osiągnięciu poziomu 17 można kupować w Starbazarze, lecz sprzedawać mogą tylko SS :-)
Jak szybko i łatwo mogę zdobyć stardollary?
Wykonuj zadania sugerowane nam przez Administrację (połączenie konta z Facebookiem itp), wystaw na noc pełen Starbazaar ubrań, często zdarza się, że w nocy ktoś z zagranicy coś kupuje. Możesz założyć również konto na strone dogry.pl, na której możesz wymienić zdobyte punkty na aż 1000sd!
Dlaczego czasem podczas wysyłania prezentu z GIF SHOPU wychodzi błąd?
Stardoll już tak ma, że czasem występują błędy, wiem również, że osoby bez SS nie mogą wysyłać prezentów.
Miałam zadanie ze zrobieniem scenerii. w której trzeba było umieścić 3 Callie. Nie chciało zapisać się w Księdze Osiągnięć(mimo, że zrobiłam wszystko jak trzeba), wyszłam z tworzenia scenerii i wyskakuje- zadanie ukończone. Teraz muszę uzbierać 15 serduszek, ale w tym tkwi problem- w Księdze Osiągnięć nie mamtej scenerii pzrez co nie mogę dostać serduszek. Jak to rozwiązać? :((
Znowu muszę zwalić winę na błędy naszej kochanej stronki, proponuję poczekać, a jeśli czekasz już sporo i dalej nic się nie zmienia napisz o tym do adminów. Może przy odrobinie szczęścia odczytają twoją wiadomość.
Czy moźna sprzedać konto Stardoll? Czy osoba, która kupi konto jest zagrożona zablokowaniem lub usunięciem ze Stardoll?
Generalnie w regulaminie gry jest napisane, że nie można sprzedawać kont, jednak jak wszyscy dobrze wiemy nie wszyscy (większość nie) stosują się do tych paragrafów. Sprzedawane konto jest zagrożone usunięciem, gdyż często mamy napisane w prezentacji informację o sprzedaży, nieraz też reklamujemy się na czacie gry co może skończyć się zgłoszeniem nas do administracji i usunięciem konta. Osoba, która kupi konto również może na tym ucierpieć.
Jak połączyć Stardoll z Youtube, żeby dostać Stardollary?
Mnie też nie chciano zatwierdzić, założyłam więc nowe konto na Youtube i zrobiłam to jeszcze raz przy pomocy tego konta. Spróbuj tak.
Osobami, które otrzymują obiecane 10 stardollarów są:
kamilaboch oraz kitula675
Gratuluję.
Pod tym postem możecie zadawać następne pytania :-)
Podoba wam się ten pomysł?
Chcecie, abym kontynuowała posty FAQ?

9 komentarzy:

  1. Ok. To prosto z mostu; pytanie nr 1:
    Pewna dziewczyna zaproponowała mi sprzedaż fryzury za niezłą sumę. Zgodziłam się , ale napisałam jej , że najpierw CHCĘ OBEJRZEĆ tą fryzurę. Dziewczyna nie odpowiedziała, tylko napisała mi że gotowe, czeka w starbazarze ( fryzura). Ok, zajrzałam , ładna była ale nie przypadła mi do gustu. Napisałam więc jej to ,a ona zaczęła mi grozić , że mnie zgłosi ( za to że jej nie chcę) ponieważ ona ją musiała przedtem kupić. Czy ona mnie słusznie oskarża zwłaszcza, że nic takiego NIE NAPISAŁA przedtem?

    sportthebeast

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego przy niektórych sklepach jak się wchodzi w katalog i się wyszukuje poprzez sklep jest kwadracik złoty a w innych normalne?

    Mam nadzieję, że coś z tego zrozumiecie:D
    ThenlyProff

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedź ;**
    A pomysł z FAQ jest świetny! Wiele osób ma jakieś pytania czy problemy związane ze Stardoll, dlatego takie coś to doskonały pomysł ;)) ;3

    Dorzucam pytanko..
    Czy według ciebie warto tracić realne pieniądze na Stardoll? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc nie chce mi się tego czytać , ale przeczytam !
    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za odpowiedzenie za pytanie.
    spróbuje jak napisałaś i pytanko jak odebrać te 10 sd ?
    kamilaboch

    OdpowiedzUsuń
  6. jak odebrać sd? i dzięki, w końcu wiem o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
  7. sorki za login to nie ten to konto mam nieaktywne moje aktywne konto to
    waris675 a nie kitula675, serio

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanie:
    jaki numer spoilera jest obecny? z jakiej strony korzystacie i jeżeli mogę poprosić o link z świeżym numerem

    OdpowiedzUsuń