2013/11/18

Nowy dział:FAQ!

Witajcie! Jako iż zostaję z wami na nieco dłużej, postanowiłam nieco rozwinąć bloga. Czytuję go już od długiego czasu, i przypominam sobie, że niegdyś organizowane były posty FAQ.
Będzie polegało to na tym, że raz w tygodniu będę organizować post, w którym każdy będzie mógł zadać dowolną liczbę pytań do mnie o dowolne sprawy i będziecie mieć na to tydzień. Wtedy odpowiem na wszystkie pytania w specjalnym poście i dam wam możliwość zadania kolejnych!
Wiem, że niektórym pomysł może się nie spodobać, mamy wprawdzie blogowego Ask'a, ale próba nie strzelba! Blogaska trzeba rozwijać :3
Pod tym postem macie możliwość zadania pierwszych pytań.
Odpowiedzi pojawią się w najbliższą niedzielę.
+ na zachętę wylosuję dwa pytania, które otrzymają ode mnie po 10 sd :-)

13 komentarzy:

  1. Jaka jest pełna nazwa FAQ? ;)
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  2. @Patrcyja K

    Frequently Asked Question :)

    W sumie chodziło mi raczej o to, żebyś dodała na razie tylko 1 post, bo nawet za czasów świetności bloga, posty takie były mniej więcej co 2 tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i racja :3 Zobaczymy, jak to będzie szło :D Na początku można zrobić tak jak mówisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego gdy chciałam doładować sobie SS, wyskakiwał mi błąd i komunikat, że coś tam z tego ip zostało już wysłane? Płatność SMS'em.
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  5. mając poziom 17,
    można odblokować bazar,
    a czemu nie można w nim sprzedawać,
    to tylko funkcja dla ss?

    kitula675

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak szybko i łatwo mogę zdobyć stardollary? :3
    beejbss

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego czasem podczas wysyłania prezentu z GIF SHOPU wychodzi błąd?

    superlalaSekre

    OdpowiedzUsuń
  8. Milena Klebieko
    Przyłączam się do pytania:D
    Mi cały czas wyskakują błędy:(
    TheOnlyProff

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam zadanie ze zrobieniem scenerii. w której trzeba było umieścić 3 Callie. Nie chciało zapisać się w Księdze Osiągnięć(mimo, że zrobiłam wszystko jak trzeba), wyszłam z tworzenia scenerii i wyskakuje- zadanie ukończone. Teraz muszę uzbierać 15 serduszek, ale w tym tkwi problem- w Księdze Osiągnięć nie mamtej scenerii pzrez co nie mogę dostać serduszek. Jak to rozwiązać? :((

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak połączyć stardoll z you tube, żeby dostać stardollary ?
    Naprawde nie wiem próbowałam sto razy !
    kamilaboch

    OdpowiedzUsuń
  11. czy mozna sprzedac konto stardoll?

    czy osoba, która kupi konto jest zagrożona zablokowaniem czy usunięciem ze stardoll?

    OdpowiedzUsuń