2013/11/27

SPOILERY 27.10 cz.II

Dzisiaj pojawiła się znów kolejna dawka spoilerów. Widać mnóstwo mebli, które zapewne pojawią się jutro. Rzeczy, które przyciągnęły moją uwagę to: biblioteczka o nieregularnych kształtach, czarny wazon i fotel nad biblioteczką.

PS Dodaję rzeczy, które są po kolei w spoilerach, więc jak coś się powtórzyło lub jest podobne do czegoś, to jest sprawka adminów, a ja nie wiem i nie pamiętam każdego spoilera lub rzeczy. 

Jakie jest wasze zdanie o drugiej części spoilerów?
Jakaś rzecz przyciągnęła waszą uwagę?




8 komentarzy:

  1. Lustro wygląda fajnie. Przydałoby mi się + do tego krzesło.
    Niesamowicie wygląda ten "regał" z książkami.
    Zegarek i filiżanka są uroczę. Reszta jest ok, ale jakoś mnie nie zachwyciła
    TheOnlyProff

    OdpowiedzUsuń
  2. Rraczej nic nie kupię.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się to krzesło z oparciem, przypominającym(przynajmniej mi ;p) nieco kolumnę. A oprócz tego te drewniane kaczuchy są dość sympatyczne. c:

    OdpowiedzUsuń
  4. ulala, szykuje się super kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa do czego to będzie, mam nadzieję, że nie do HB

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie świetne rzeczy!! *.* napewno kupię kilka

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. czarna kanapa jest boska taka żywa :)

    OdpowiedzUsuń