2020/03/16

Basic by GirlEwelina

Witam! Dawno mnie nie było... Nie chciało mi się, nie miałem czasu, ani pomysłów. Tyle tłumaczeń. Skoro już znowu zrobiłem sobie przerwę, to znowu muszę wrócić z czymś nowym i jeszcze bardziej nie dla mnie niż wcześniej. Stwierdziłem, że od teraz będę pokazywać Wam swoje basicowe makijaże, bo czemu nie. Zacznę od mojego drugiego najczęściej noszonego makijażu, czyli czerwonego przydymionego oka z mocnymi ustami. Użyłem wszystkiego co miałem i znalazłem w tym kolorze: kredka, eyeliner, cienie, tusz, kredka do twarzy i farba do twarzy- wszystko oczywiście z Dot i Transform. Usta to dwie warstwy czarnej pomadki z Dot i jedna warstwa tej ciemnej zieleni z Transform. Na policzki nałożyłem odrobinę bronzera, bo moja doll cały czas nosi maski dostępne w Plazie. To już chyba wszystko... 
Mam nadzieję, że podoba się Wam taka prosta propozycja:)
Peruka: Ata
Kolczyki: LE
Septum: Epiphany
Body: Antidote

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny makijaż, lubię podkreślenie oczu czerwonym kolorem i na SD, i w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony i pomarańczowy to moje ulubione cienie na powiekę. Twoja lalka wygląda tu jak gwiazda muzyki niezależnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce zobaczyc taki dobry makijaz na zywo! Kolorystycznie fajnie sie zgralo z bodami :) nie podoba mi sie jedynie bizuteria... kolczyk zlal sie ze skora i widac tylko czerwona kropke, ktora wyglada jak zaciecie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny makijaż!!! Niby prosty a jednak super !

    OdpowiedzUsuń