2020/03/05

TikTok


10 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takimi stylizacjami. Kolorystycznie jest fajnie, ale stare ciuchy nie przemawiają do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie nie podoba to co pod kurtka... i dopasowanie butow pod kolor torebki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna peruczka i kolorystycznie stylizacja fajnie dobrana ale to zupełnie nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna,ale buty,torebka i naszyjnik do wymiany,kompletnie nie pasują

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę stare ciuszki ale mają swój klimat

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie nie w moim stylu :( Może to po prostu stare fatałaszki trochę mi tu nie grają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie super, bardzo podoba mi się cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorystycznie super, ale nie przekonam się do tej grafiki z painta :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe połączenia, bardzo dobrze wszystko współgra.

    OdpowiedzUsuń