2020/03/23

Lilly


8 komentarzy:

  1. kompletnie mi się ta stylizacja nie podoba,nudna jest

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się całkiem podoba, ale tych ozdób jest zdecydowanie za dużo. Z innymi butami i bez naszyjnika mogłoby wyglądać lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie jest ladnie, trzeba tylko wymienic te perly na srebrny lancuszek badz wisiorek i koniecznie inna torba, najlepsza bylaby w wersji mini ;) pozbadz sie tez tego breloka z Le... dziwnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest w porządku, pierścionki trochę psują końcowy efekt :) Bardzo fajna koszula

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tam wszystko tutaj pasuje, bardzo podoba mi się ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja, trochę wyzywająca. Jeszcze jakiś czas temu chodziłam podobnie w realu, także bardzo mój styl.

    OdpowiedzUsuń