2020/03/01

NOWE KOLEKCJE: RIO, CALLIE'S PICKS I LE DECOR

Cześć! Kolejny tydzień przyniósł nam kolejne kolekcje. Tym razem są one o tyle ciekawe, że wśród nich jest nowa dostawa w sklepie Callie's Picks z rzeczami wybranymi przez zwycięzcę zeszłorocznego konkursu Scavenger Hunt czy jakoś tak :D Moim zdaniem ta kolekcja to... porażka. Wiem, że niektórzy lubią trudnić się zbieractwem staroci na stardoll i płacić za to wielkie sumy, ale ja jestem fanką ładnych, realistycznie wykonanych ubrań, więc niestety, ale dla mnie zwyciężczyni wybrała same kupy, z wyjątkiem czerwonych spodni, które oryginalnie pochodzą ze sklepu Subcouture. Nowa kolekcja RIO również mnie nie zachwyciła, dokładnie tak samo jak LE Decor. Zresztą chyba nie tylko mnie, bo kolekcja pojawiła się w piątek, kiedy piszę ten post - jest niedziela, a póki co nie wyprzedała się nawet jedna rzecz. To tyle nowości. Teraz Wy napiszcie co o nich sądzicie :)

P.S. - Dziękuję kochani za wszystkie głosy w karnawałowym konkursie <3 
,



15 komentarzy:

  1. Jak dla mnie świetne kolekcje! W szczególności Rio i LE Decor :) do Cp jestem najmniej przekonana, ale nie jest tak źle :D
    Z Rio kupiłam 12 rzeczy, jestem bardzo zadowolona z tej kolekcji, jak nigdy w sumie, zazwyczaj nic mi się nie podoba z tego sklepu :)
    Jeśli chodzi o LE decor, kupiłam 11 rzeczy, całkiem fajna ta kolekcja, najbardziej spodobała mi się rzeźba i jasne kanapy.
    Co do CP, hmmm jak napisałam, nie jest najgorzej, najlepszymi rzeczami w tej kolekcji są chyba ten czerwony beret i dżinsowa kurtka, reszta mnie nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa do RIO jest całkiem fajna, kilka rzeczy wpadło mi w oko i może je kupię.
    LE wygląda świetnie, ale nie kupuję raczej rzeczy do apartamentu.
    Z CP podoba mi się tylko beret, może go kupię, reszta nie w moim typie. Również wolę realistyczne ciuchy...

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jesteś, ja między innymi też wybrałam kilka rzeczy do tej kolekcji, ponieważ Mert - zwyciężczyni tego konkursu jest moja przyjaciółką! obrażasz mnie:( jak dla mnie ta kolekcja to hit, zdecydowanie jedna z najlepszych (a były chyba tylko 2 dobre poza nią xd). kupiłam 3/4 kolekcji chyba..
    rio jest fajne, ale nie zachwyca.. nie jest to mój ulubiony sklep, jednak kupiłam kilka rzeczy;)
    le decor bardzo ładne, ale nic nie kupiłam. postanowiłam, że będę kupować tylko ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, jak mogłyście takie brzydactwa wybrać :O :D

      Usuń
    2. Ty byś chciała same skórki, ciężkie buty, łańcuchy pffff

      Usuń
    3. Niekoniecznie :D Mogłoby być coś innego, byle nie ciuchy ze średniowieczną grafiką :D

      Usuń
  4. Z Le decor jedynie ineteresowalaby mnie rzezba, ale wole meskie torsy z poprzedniej dostawy hihi ogolnie slabo sie prezentuje. Rio calkiem niezla, moze nie do konca w moim stylu, ale mysle, ze niebawem sobie cos kupie np. bluzke w paski. CP uwazam ze hit absolutny - duzo rzeczy, ktore bylt nie do zdobycia! Jedynie pojedyncze elementy tej dostawy sa dla mnie beznajdziejne; chpciazby okulary, beret, t-shirty, gorset...

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o dostawę do RIO to kupiłam tylko bluzkę w paski,od razu mi się spodobała,co do Callie's Picks to szału nie ma ale kupiłam jeansową kurtkę,czarną torebkę na ramię,brązową torebkę futerkową i zieloną spódnicę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. CP jest całkiem udane, jest kilka pięknych vintage rzeczy, ale też kilka totalnych bezsensów...
    Nie wiem czy mnie coś omija, ale czerwone spodnie o których mówisz można znaleźć w bazarze(i to nie za miliony).
    Białego topu z Voile nikt nie chciał jak był w plazie, czyli jeszcze jakieś 2 miesiące temu(a teraz wielkie RARE).
    Buty HB, które na FB uważane są za bógwiejaką rzadkość można znaleźć w rozsądnej cenie w bazarku, wystarczy tylko do niego wejść:(
    Reszta to wszystko za co dużo płacą, wszystko co można było sprzedać za realne pieniądze, a to, że jakoś wyszła to kwestia przypadku...

    A LE bardzo niedocenione, bo jest fantastyczne! Kupiłem wszystko i czekam na wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te spodnie w kolekcji tez są dla mnie zagadką... :D

      Usuń
  7. Rio takie sobie, nie moje kolory.
    CP słabe jak zwykle, nie zbieram staroci bo jestem uczulona na taką brzydką grafikę
    LE decor ładne, chociaż nie do końca mój styl. Kupiłam 4 artykuły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie ktoś kto podziela moje zdanie odnośnie starej grafiki <3

      Usuń
  8. RIO totalnie moje! ciuchy są piękne, aczkolwiek kupiłam tylko jeansową spódnicę i koszulę z opuszczonymi ramionami. myślę nad białą sukienką.
    CP - postawili na vintage, ale ja nie lubię tych pikselowych ciuchów.
    w LE decor kupiłam tylko różowego, metalowego kwiatka. nic innego mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy sklep ma śliczne ciuszki ale niestety nie mój styl. W drugim sklepie widze kilka ciuszków które chyba znajdą sie w mojej szafie Le ma świetne wnętrza ale niestety dla mnie za drogo i nie będę wydawać kupe kasy na meble i dodatki do swojego apartamentu. Wolę kupować ciuszki

    OdpowiedzUsuń