2020/03/02

POLOWANIE NA UBRANIE



Hej! Tym razem również nieco droższa rzecz. Droższa, ponieważ pochodzi ze sklepu Limited Edition. Jednak gdy kupiłabym ją bezpośrednio z Plazy zapłaciłabym około 150 sd, bo taka była jej oryginalna cena. Kiedy przeglądałam bazar marynarka inspirowana projektem Armaniego od razu wpadła mi w oko. Klasyczny krój i uniwersalne kolory sprawiają, że może się ona przydać w wielu stylizacjach. Początkowo kupiłam ją z zamiarem późniejszego sprzedania, jednak kiedy zaczęłam ją stylizować poczułam lekkie wahanie :D Spodobała mi się na tyle, że zrobiłam aż dwie stylizacje i pewnie zrobiłabym więcej, gdyby nie to, że brakło mi na to czasu. Teraz już nie wiem czy chcę ją sprzedać. Chyba jednak nie :) Dajcie znać co myślicie!



8 komentarzy:

  1. piękny żakiet!
    stylizacja nr. 1 bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć ten żakiet, piękny jest! Stylizacje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sprzedawaj! :D
    Świetny jest ten żakiet, obie stylizacje są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sama mam tą marynarkę i ją uwielbiam! 1 stylka fajna:P

    OdpowiedzUsuń
  5. druga stylizacja jest bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi jakos ta marynarka nie przypadla do gustu. Stylizacje udane, ale wole te po prawej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta marynarka!
    Co do stylizacji, bardziej podoba mi się 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakup niezły. Co do stylizacji to obie wyszły świetne.

    OdpowiedzUsuń