2020/03/13

NOWE KOLEKCJE: ANTIDOTE, MS.TQ, ARCHIVE I HOTBUYS

Cześć! W ostatnim czasie dostaliśmy nową, dwupiętrową kolekcję z dodatkami w sklepie MS.TQ. Ozdoby są naprawdę śliczne i myślę, że wykupiłabym większość sklepu, gdyby nie fakt, że idą do salonu piękności. Sprawdzałam czy w katalogu są wersje "suite", ale niestety nie. W środę dostaliśmy także cztery (niecałe) pięterka w sklepie Archive. Tym razem w kolekcji znajdują się ciuszki ze sklepu Mortal Kiss. Jest sporo artykułów za starmonety, więc myślę że na pewno kilka rzeczy znajdzie się w mojej szafie. Jeżeli ktoś nie ogarnął, że ostatnimi czasy stardoll organizuje konkursy typu Style Trial to polecam zerkać do zakładki "konkursy", bo często po wejściu nowych kolekcji pojawiają się konkursy na wystylizowanie jednej lub więcej rzeczy ze sklepu :) Liczbą HotBuysów jestem natomiast rozczarowana, zwłaszcza, że żadna z rzeczy nie przypadła mi do gustu.  Najnowsze Antidote okazało się być porażką. Kupiłam jedynie męską bluzę, skarpetki, a łańcuszek dostałam od 3siostry, za co pięknie dziękuję! :) Co ciekawe natomiast - kolekcja jest dla wszystkich, a nie tak jak do tej pory tylko dla osób ze statusem superstar. 
Koniecznie podzielcie się swoją opinią na temat nowych kolekcji! 



 

9 komentarzy:

  1. W MS.TQ są ładne rzeczy, ale nie lubię kupować biżu do salonu piękności...
    W końcu dostawa do Archive mnie ucieszyła, bo Mortal Kiss zawsze lubiłam więc teraz będę mogła wzbogacić swoją szafę.
    HB to totalna porażka... 3 ciuszki? Postarali się Ci Admini z tą "nową, ulepszoną wersją HB"...
    Archive nie powala, ale znalazłam kilka rzeczy dla siebie. W nocy doładowałam na szybko SS po tym jak zobaczyłam spoilery, a tu proszę - nie było trzeba...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z MS.TQ nic nie kupiłam, nie mój styl i ponadto nie używam rzeczy z bp zbyt często - prawie w ogóle xd
    Z Archive natomiast zaopatrzyłam się w kilka ciuchów, ale Mortal Kiss nie jest moim ulubionym sklepem, więc bez szału..
    HB jestem rozczarowana, 3 ciuszki? dramat.. kupiłam tylko bluze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i jeszcze kilka słów o antidote. ta dostawa jest okropna, tbh
      nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie kupiła, ale jednak totalnie mi się nie podoba :/

      Usuń
  3. Wydawalo mi sie z hb to jakis blad xd a miala byc taka rewolucja hahaha ta bizuteria i dekoracje wlosow niespecjalnie sa w moim guscie... dziwi mnie jak ogromna jest dostawa do Archive! Sposrod tylu rzeczy udalo mi sie znalezc nieco dla siebie :) duzo cennych rzeczy sie tutaj znalazlo! Antidote coz zastanawiam sie czy ceny i brak ograniczenia dla nss to blad czy celowy zabieg... udalo mi sie zdobyc 4 rzeczy. Poza tymi ciuchami ktore mam, raczej nic wiecej mi sie nie podoba. Może tylko ta mala biala torebka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu tych HB jest tak mało???? Zawsze było 10 i było okej...Ten set niezbyt mi się podoba.
    Mortal Kiss było zawsze słabe, te kolory mdłe jak cholera. No i dziwne że nie dodali najbardziej porządanej rzeczy czyli tego czarnego beretu.
    Anti poł na pół. Nie zdążyłam na body bo nie wchodziłam na kompa. Kupiłam niebieski blazer i limonkową koszulę. Fajnie, że nss mogły coś zakupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z biżuterii sporo mi się podoba, piękne są te opaski. Ale rzeczy z salonu do mnie nie przemawiają :c

      Usuń
  5. słabiutkie kolekcje,z MS.TQ kupię może jakieś kolczyki,reszta mi nie przypadła do gustu,Antidote beznadzieja,te ciuchy są brzydkie,posiadam tylko naszyjnik który dostałam,w Archive też szału nie ma,ale kupiłam 4 rzeczy,a Hot Buys mi się nie podoba,ten komplet jest fatalny

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja MS.TQ taka sobie, kupiłam kokardę niebieską chyba i zapomniałam, że schowa się ona i tak pod włosy XD szkoda, że te dodatki nie trafiają do apartamentu...
    Antidote jak dla mnie super, kupiłam 16 artykułów, najbardziej zadowolona jestem z tych torebek, cudne są!
    Archive mnie trochę zasmuciło XD od stycznia zbieram Mortal Kiss i trochę słabo, że dodali tą kolekcję, ale może ceny niektórych artykułów pójdą w dół haha
    W HotBuys nie ma nic ciekawego, nie kupiłam ani jednej rzeczy ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko przeciętne, a nawet słabe.

    OdpowiedzUsuń