2020/03/13

Future World

Siemka! :) Z racji tego, że na blogu aranżacje nie pojawiają się zbyt często postanowiłam wrzucić tu coś, co ostatnio stworzyłam. Plan był taki, aby stworzyć "coś innego" niż tradycyjne wnętrze. Efekt końcowy zadowala mnie tak w 90%, dlatego chętnie poznam Wasze opinie :) 
Ostatnio lubię futurystyczne klimaty. Zaczęłam oglądać serial The 100 na netflixie, ale jest kompletnie nie w moim guście, ma mnóstwo błędów, nielogicznych zwrotów akcji i strasznie płytkie postacie. Mam wrażenie, że scenariusz jest nieprzemyślany, a szkoda, bo motyw przewodni serialu jest świetny. Oglądam go chyba tylko dlatego, że mojemu chłopakowi podoba się ilość zwrotów akcji, bo rzeczywiście duuuużo się tam dzieje :)






11 komentarzy:

  1. świetna aranżacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Niebieskie akcenty są fajnie wykorzystane i jest dużo lamp co daje ciekawy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może warto pomyśleć o jakimś serialu, który zadowoli obie strony? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki gra tam Zach McGowan to mogę oglądać każdą głupotę :D

      Usuń
  4. Prześliczne wnętrze! Sama myślałam o czyś takim, jeśli chodzi o te oświetlenie z BASIC, podoba mi się :D
    Co do serialu, sama miałam podobny "problem" XD mój chłopak ogląda sam haha ja nie dałam rady, ale mówi, że dalej jest tylko ciekawiej 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię <3
      Ja mam drugie podejście do tego serialu :D Najpierw zaczęłam go oglądać dlatego, że zagrał w nim przewspaniały Zach McGowan, którego rola w Black Sails mnie po prostu zmiotła <3 Ale że coś długo go nie było to odpuściłam. Dopiero później zaczęliśmy oglądać razem z chłopakiem i w sumie jest zabawnie, bo robimy sobie bekę z tych najbardziej niedorzecznych sytuacji :D Ale rzeczywiście dużo się dzieje i tu Twój chłopak ma rację, że im dalej tym ciekawiej, bo jeżeli ktoś lubi akcję bez rozkminiania "ale jak to, dlaczego" to całkiem spoko serial. Mnie jednak nie trafił w serduszko, wolę sobie robić jaja podczas oglądania xD

      Usuń
  5. o jeny, the 100 jeden z gorszych seriali, z jakimi miałam do czynienia. jest taki nudny :S
    wnętrze jest super;) podobają mi się te lampy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkcje netflixa sa dla mnie strasznie nudne i juz i schematyczne, nie oglądam;) sam pokoj i to co za oknem wyglada naprawde imponujaco! Wewnatrz najlepiej preznetuje sie oswietlenie. Meble malo futurystyczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo meble w zamierzeniu nie miały być futuryatyczne, tylko minimalistyczne :)

      Usuń
  7. Świetne wnętrze! Takie nieoczywiste *-*

    Ja oglądam Locke and Key i tak jak motywy kluczy są świetne tak wątki poboczne są totalnie do kitu

    OdpowiedzUsuń