2020/03/12

CZYTELNIK MIESIĄCA & AKTUALIZACJA LHC

Jak co miesiąc witam Was i zapraszam na podsumowujący post :) Zacznę od tej mniej przyjemnej części, a mianowicie od ostrzeżeń, które lecą na konta: Jula145, izolda1996-k, martusia-16 oraz marta_03 (drugie ostrzeżenie). Mariola12333 skasowała ostrzeżenie z poprzedniego miesiąca dzięki poprawie aktywności. Na listę Honorowych Czytelników awansowała emu.musia, która równocześnie otrzymuje tytuł Czytelnika Miesiąca za skomentowanie wszystkich postów w lutym. Dodatkowo postanowiłam nagrodzić pozostałe dwie osoby z największą liczbą komentarzy i są to Metalka777 oraz Mariola12333 (szczegóły na końcu postu). W tym miesiącu bloga skomentowało 16 osób, a liczba wyświetleń wynosi 9938. Dziękujemy Wam wraz z całą Załogą za aktywność i wszystkie pozostawione opinie <3

Czytelnik Miesiąca:


Gratulacje! Po odbiór nagrody w wysokości 40 sd zgłoś się do rockarolla_ :)

__________________________________________

Trzy osoby z największą ilością komentarzy, czyli emu.musia, mariola12333 oraz Metalka777 mogą wybrać sobie ubrania z obrazka poniżej. Dwa pierwsze ciuszki są z Subcouture, a spódnica z Balenciaga Tribute. O wyborze decyduje zasada "kto pierwszy ten lepszy" :)




11 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie, prosiłabym niebieską spódniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i po raz kolejny obiecuję poprawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! W sumie mam wszystko oprócz tego długiego sweterka, także to poproszę :)
    Gratuluję reszcie 💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłam się, jednak nie mam tego krótkiego szarego, długi mam haha :D więc poproszę krótki, szary sweterek :)

      Usuń
  5. Poprawie się! :D

    gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło:) czyli mi zostaj sweterek :) Gratuluje oczywiscie wszystkim innym :)

    OdpowiedzUsuń