2020/03/30

NOWE KOLEKCJE: CALLIE'S PICKS I COUTURE TRIBUTE

Cześć! W zeszłym tygodniu przeoczyłam nową dostawę do Callie's Picks. Na swoje usprawiedliwienie dodam, że kolekcję znajdziemy jedynie w katalogu, ponieważ wchodząc do sklepu z poziomu listy sklepów znajdziemy poprzednią kolekcję. Na mnie szału nie zrobiła. Jak dla mnie jest tak samo śmieciowa jak wcześniejsza dostawa (Marta :* :D ). Dzisiaj dostaliśmy także kolejną "starą - nową" kolekcję. Na starblogu pojawił się wpis, że od teraz na stardoll będą wrzucane recolory starych Tributów, ponieważ załoga pracowników stardolla została osłabiona przez panującą na świecie pandemię koronawirusa. Dodawane Tributy będą bardzo tanie i zapłacimy za nie nie tylko stardolarami, ale także starmonetami. Rzućcie okiem na screeny i koniecznie dajcie znać co Wy o tym myślicie!  


14 komentarzy:

  1. Kolekcja CP jak zwykle do kitu, natomiast pomysł z Tributami jest całkiem spoko. Szkoda tylko, że te dodane są graficznie paskudne. Ja rozumiem niska cena, no ale czemu z jakością cofamy się o pare lat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z CP kupiłam tylko złoty, łańcuszkowy pasek - dostawa kiepska.
    Z Tribute kiepski pomysł według mnie, ubrania stracą przez to na wartości jeszcze bardziej. Jedyny plus, że można się pozbyć fioletowej waluty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Callie's Picks beznadziejne,kupiłam tylko ten łańcuch za sm,jeśli chodzi o Tribute no to też nie powaliło na nogi,ale można chociaż pozbyć się sm i może coś ciekawego znajdę za grosze

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam pytanie ale z innej beczki, może wiecie dlaczego nie mogę sprzedać niektórych ciuchów i nie ma ich na liście rzeczy ktore mogę sprzedać? Nie widać ani wtedy kiedy są wyjęte z szafy ani wtedy kiedy są w szafie. Próbowalam znaleźć info na Stardoll ale bezskutecznie :( help me

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darmowych rzeczy nie mozna juz sprzedawac i tych ze specjalnych ofert lub jakichs okazjonalnych sklepow...

      Usuń
  5. Z CP przydadza sie moze rzeczy za starcoins... mam rozowa sukienke, ciesze sie bo mi na niej zalezalo :D to tribute hahahah smiech na sali XD wild candy couture xDD czekam na kolejne smieszne recolory... moze Chanel, Givenchy albo Lanvin? :D bedzie zabawnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tribute całkiem niebrzydkie, może coś się kupi i jakoś wykorzysta :) Z callies też sporo kupiłam. Na przykład ta peleryna z puszku jest śmieszna i gdyby nie to, że nie mogę zapisać apartamentu (jak zwykle wiatr w oczy), na pewno coś bym z niej zrobiła. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli używasz Chrome, to coś jest tam zrypane. Nic praktycznie nie działa. Nie da się zapisać apartamntu ani medoll, bazar i plaza się psują. Ja włączam Stardoll przez Explorera (xD) i tam działa dobrze.

      Usuń
    2. Nigdy nie pomyślałabym, że użyję explorera nieironicznie... xD

      Usuń
  7. nic mi się nie podoba, może w następnych kolekcjach będzie coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Tribute nawet ja coś kupiłam, jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  9. CP bardzo ładne kupiłam sporo rzeczy!! wcale nie jest śmieciowe -,-
    Tribute okej, ale uważam, że to w tej sytuacji nie jest konieczne dodawanie nowych kolekcji :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Couture Tribute zaskoczyło mnie cenami :O
    Stardoll się ratuje, niestety. Ogólnie z Szwecji teraz kilkaset tysięcy osób straciło pracę, gospodarka tonie. Nie zdziwcie się jak zamkną Stardolla xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Na CP nawet nie mam siły XD bark słów, natomiast zaskoczyła mnie kolekcja Couture Tribute, nie spodziewałam się, że wróci to kiedyś do plazy, a jednak :D
    Po części fajnie, tylko szkoda, że to nic nowego a niektóre recolory są słabsze od poprzednich wersji;/

    OdpowiedzUsuń