2020/03/21

WIOSENNY LOOKBOOK + LOTERIA DLA KOMENTUJĄCYCH



Witajcie Kochani! Dzisiaj jest pierwszy dzień wiosny! Nie wiemy jak Wy, ale my bardzo się z tego cieszymy i wskakujemy w stylizacje z użyciem zielonego koloru :) Zapraszamy do rozwinięcia postu i z niecierpliwością czekamy na Wasze opinie! Spośród komentarzy wylosujemy jeden, który zostanie nagrodzony stardollarami :)

Aby wziąć udział w loterii należy być obserwatorem bloga i skomentować post.

rockarolla_



Venicue



marta_03


Tyka11 jako DessWinness 


11 komentarzy:

  1. Stylizacje od Rocki i Marty podobają mi się tak samo mocno, chociaż są od siebie totalnie różne :) Stylizacje Tyki i Venicue również są urocze, ale mniej kojarzą mi się z wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się stylizacja Rocki i Venicue,reszta nie przypadła mi do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej z wiosna kojarzy mi sie stylizacja od Rocki :) podoba mi sie ten koszyk :D szkoda tylko, ze nie ma zadnego naszyjnika ;) propozycja od Venicue rowniez prezentuje sie dobrze :) u Marty po prostu nie podoba mi sie sukienka Balenciagi, natomiast u DessWinness jest bardziej imprezowo niz wiosennie, chociaz podoba mi sie, ze sa tutaj wykorzystane obecne trendy - fluo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zakochałam się w styliacji Vanicue ♥ Niemniej z wiosną najbradziej kojarzy mi się look od Rocki. Outfit Marty też jest super, mega oryginalnie. Stylizacja Tyki jest całkiem fajna, ale typowo na jakąś imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsza moim zdaniem stylizacja Rocki - jak na nią spojrzałam to pomyślałam, że to taka Pani Wiosna, jeszcze ten koszyczek z kwiatami ♥ Stylizacja Marty również bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są super ale mi najbardziej podoba się Venicue

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się każda stylizacja! Jednakże najbardziej do gustu przypadła mi stylizacja Marty i Rocki! super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacje! Najbardziej podoba mi się look Marty :)

    JagoodaAngel

    OdpowiedzUsuń
  10. Rockarolla_ and Marta_03 are my favorites.
    But I would like to see more yellow clothes.

    OdpowiedzUsuń