2020/03/24

chlorine


10 komentarzy:

  1. Kolorystycznie jest fajnie, ale nie pasuje mi połączenie eleganckich spodni z tym poszarpanym swetrem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko świetnie do siebie pasuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory wygladaja fajnie, ale tylki to jest dobre w tym looku. Nie podoba mi sie wybor bizuterii... chyba nigdy sie nie przekonam do tego lancucha. Zgodze sie rowniez z powyzszym komentarzem o polaczeniu swetra ze spodniami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka jest świetna. Ja z kolei jestem mega fanką łączenia eleganckich rzeczy z luźnymi casualowymi rzeczami:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi niestety stylizacja nie przypadła do gustu,jakoś nic tu do siebie nie pasuje...dół mi się podoba,ale góra kompletnie nie,jak dla mnie cała góra wymiany

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba to połączenie. Jest odważne i wyszło super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjniki nie przypadły mi do gustu. Poza tym stylizacja jest czymś, na czym mimowolnie zawiesza się oko na dłużej. Przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie, to stylizacja doskonała pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń