2020/03/27

Temperature


8 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze wygląda połączenie tych kolorów, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna koszula! Jestem wielką fanką oversizowych ciuszków. Nie przepadam za takim zestawem kolorystycznym, ale ta stylizacja o dziwo mnie przekonuje. I to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie przekonuje... nie przepadam po prostu za tymi dodatkami (torba i beret) i kolorystyka... najladniejsze sa sandalki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona kolorystyka! Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię połączenia tych kolorów ogólnie, ale tutaj wygląda to dobrze. Bardzo mi się podoba ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, że wreszcie widzę fajne wykorzystanie tego beretu. Inspiruje do próbowania z nim dalej, bo ostatnio trochę się poddałam :)

    OdpowiedzUsuń