2011/09/03

Stare darmówki

Dzisiaj na Stardoll za bardzo się nic nie działo, więc pomyślałam sobie, że poszukam kilka starych darmówek, które nadal są do zdobycia i nie wymagają dużego wysiłku ;))

Zmywacz z Sephory
Wejdź TUTAJ i go kup.

Bluzka i bluza
Wejdź TUTAJ, a następnie kliknij na kółeczko obok napisu YES!

Sukienka
Aby ją zdobyć wystarczy wejść TUTAJ.

Plakat i siedzenie
Zapisz się do klubu Amy Diamond.

Telewizor, ramka na telewizor, sukienka i świnka
1. Wejdź na goproxing.com
2. W okienko wpisz www.stardoll.com/en/stardolltv
3. Zaloguj się

Top i kamera
Aby zdobyć te rzeczy wystarczy wejść TUTAJ.

Sukienki oraz kosmetyki z Simple
1. Wejdź na www.simple.co.uk/stardoll/?u=TUTAJ WPISZ SWÓJ NUMER KLIENTA(znaleźć go możecie TUTAJ)
2. Zarejestruj się (dane nie muszą być prawdziwe)
3. Gotowe :)

Sukienka z Simple
1. Wejdź na na www.goproxing.com
2. W okienko wpisz www.stardoll.com/en/stardolltv/simple.php
3. Zaloguj się

Plakat
Dołącz do TEGO klubu.

Sukienka
Wejdź TUTAJ i ją kup.


51 komentarzy:

  1. pierwszy :D

    mam te darmówki (;

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobię bo niektórych nie mam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość mam a innych nie chcę'

    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre są pierwszymi, które miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie których nie mam : )
    dzięki za ich umieszczenie .!

    OdpowiedzUsuń
  6. no normalnie nudy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnej z tych darmówek nie mam więc sb zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobilam pierwsza a ostatnia mam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zrobię być może sukienkę ;)
    michalina602

    OdpowiedzUsuń
  10. łał, pamiętam ten zmywacz Sephory, z półtorej roku temu, a może i więcej kupowałam, jak ten sklep jeszcze był. Jakoś mi się wspomnienia nasunęły. Aha i świetny post, na pewno się przyda.. może coś zrobię, bo niektórych darmówek nie mam, a są fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze mi nie wychodzi ta różowa sukienka z simple a zrobiłam wszystko co potrzeba...

    OdpowiedzUsuń
  12. mam to pierwsze i pomarańczową tunikę, więcej nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam zmywacz, siedzenie i plakat, sukienke z simple i pomarańczową suikienke :dd

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki, zrobiłem sobie te ubrania dla chłopaków :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam parę takich darmówek

    Olaw01

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze jak tej sukeinki wszendzie szukałam tej czarne z odcieniami

    OdpowiedzUsuń
  17. Już dawno mam wszystkie :)

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  18. mam : zmywacz, bluzkę i bluzę, sukienkę, plakat i siedzenie, plakat i ostatnia sukienkę. Resztę zrobię później, ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki za przypomnienie. Prawie wszytskie darmówki mam. Ale te ktore mozna było powrorzyc to zrobiłam ; ))

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  20. niektóre mam :) ale niektóre zrobiłam dopiero teraz. sukienka różowa z Simple i czarno-złoto-biąła są śliczne!!! :) i widzę, że chyba zmienili wygląd płynu do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam już prawie wszystkie ;)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  22. zrobiłam je na samym początku jak doszły ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Niektórych nie miałam, więc zrobiłam. ;]

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  24. Może jeszcze coś zrobię?Nie wiem...xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam sukienki Simple (tej pojedynczej) i zrobię, bo jest ładna, a tak to bluzkę z kamerą także zrobię, bo nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super są! nie sądziłam że po tak długim czasie będą nadal aktywne;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej
    ostatnio byłam w pretty 'n love i zobaczyłam dwie te same bluzki: jedna za 100 sm a druga 10 sd.

    Oznacza to że mogą ją kupić i ss i nss. Mnie ta bluzka się nie podoba ale może kto inny skorzysta. Proszę o umieszczenie na blogu mojego wpisu w kategorii darmówki. Będę wdzięczna.:)

    Pozdr, NewJessieJ

    OdpowiedzUsuń
  29. mam prawie wszystkie oprócz sukienek i kosmetyków z simple oraz tej czarnej sukienki z simple ; ]
    ale nie działa mi to z tymi sukienkami i kosmetykami z simple ; c

    OdpowiedzUsuń
  30. Ktos mi pomoże z tymi darmówkami z simple 1. jak wpisuje w pasek adres strony i numer mówi mi że strona nie istniej. 2. dostałam się na simple bez numeru i prubuje się rejestrować to mam nie prawidłowy wiek (napisałam że urodziłam się w 1991) pomocy. :(

    OdpowiedzUsuń