2011/09/29

Museum Mile

Do starplazy wszedł sklep Museum Mile, szczerze mówiąc spodziewałam się zupełnie czego innego. Nie za bardzo podobają mi się rzeczy, są drogie i wydaje mi się, że jeszcze czegoś tam brakuje, bo ceny są a rzeczy nie ma... Podoba się wam? EDIT: Już znalazłam te ciuszki i powiem wam, że sukienki są prześliczne! :)
http://desmond.imageshack.us/Himg703/scaled.php?server=703&filename=99021787.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg69/scaled.php?server=69&filename=59299487.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg27/scaled.php?server=27&filename=64814208.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg710/scaled.php?server=710&filename=84337550.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg12/scaled.php?server=12&filename=44661680.png&res=mediumhttp://desmond.imageshack.us/Himg714/scaled.php?server=714&filename=48384172.png&res=medium

52 komentarze:

  1. Z OBRAZÓW CIUCHY WYCHODZĄ!!! KLIKAJCIE NA OBRAZY

    OdpowiedzUsuń
  2. to gdzie "są ceny a rzeczy nie ma " - to sa ceny za podstawki pod dziela sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest kapelusz za 10 starmonet! ;D

    funnykredka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie. Musicie brać sukienki z obrazu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, karelusz za 10 monet i podstawka pod dzieło sztuki za 750 sm.. ekhem..

    OdpowiedzUsuń
  6. niktóre rzeczy są za drogie!


    WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze mówiąc też spodziewałam się czegoś innego. ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam tylko kapelusz za 10sm :).
    A reszta to beznadzieja ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow,obraz za 100 SD...ciekawostka:można kupić tego kupidynka za 120 sm czy ileś tam ^^

    Karolina016

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest ten Spfinks.Kupiła bym go,gdybym maiła kasę
    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już wcześniej zanim post był to kupiłam jedną sukienkę, a mianowicie tą niebieską z trzeciej postaci od lewej :D bardzo mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się szczerze mówiąc podoba :D Może przesada z tymi cenami, ale ciekawy pomysł z dziełami sztuki :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Venus De Milo (ta kobieta bez rąk)
    najlepsza i najpopularniejsza rzeźba na świecie! LOFFCIAM CIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  14. Drogie... No ale cóż bardzo szczegółowe i widać, że starannie wykonane przez grafików :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  15. Drogo ! Zapraszam na http://stardoll-nattttu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne suknie;D w obrazach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. '' ceny są, a rzeczy nie ma '' SĄ RZECZY! tylko tak fajnie je schowali na jednym z obrazów! wystarczy kliknąć na obraz (np. sukienkę na obrazie ) i możesz ją kupić. :D
    Kamii_xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic mi się nie podoba, po za jedna sukienką. Kupiłam przez przypadek zielone smoki za 50sd! ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. kupiłam syrenę ;)
    myślę jeszcze nad tancerką;)
    obraz ostatni jest EXTRA ale drogi ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam sukienkę obraz niebieski i 2 ramki . ; )

    paulinaszaklasa

    OdpowiedzUsuń
  21. Cóż, skoro są to dzieła sztuki, to muszą być drogie ;) Bardzo podobają mi się obrazy i kilka sukienek. Gdybym miała kasę kupiłabym jakieś. Niestety muszę zadowolić się czerwonym kapeluszem za 10 sm...

    OdpowiedzUsuń
  22. pomożesz? Kupiłam rzeźbę (zapłaciłam za nią 85sd) powinnam ją dostać ,a w moim apartamencie jej nie ma ! chyba cały apartament przeszukałam! Schowek , wszystkie pokoje,szafa (nie wiem po co szafę) . Wiesz o co chodzi? Czy to błąd?


    pawi1996

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak bym mogła kupiła bym wszystkie sukienki xD

    OdpowiedzUsuń
  24. mam tak samo z zielonymi smokami, kupiłam i nigdzie ich nie ma! ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. kupiłam druga rzezbe i mam juz obydwie

    OdpowiedzUsuń
  26. O matko. Sukienki są boskie. Nie można kupić wszystkich i nie wiadomo na które się zdecydować! :P
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  27. w tym obrazie z chłopczykiem i dziewczynką jak kilkniesz za nimi to BALKON jest za 24sd czy tam 20sd


    pawi1996

    OdpowiedzUsuń
  28. http://www.stardoll.com/es/starplaza.php?startItemIds=35905,35888


    dwie jeszcze rzeczy z MUSEUM!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. J kupiłam wczoraj rzeczy za 150sd...trochę zaszalałam ale uwielbiam Van Gogha.;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogę nigdzie tych rzeczy znależć, kupiłam i mi się wyświetla"juz masz" ale nie mam ich w apartamencie...;//

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne sukienki ;p kupiłąm już wczoraj - szczerze to trichę późno się skapnęłaś gdzie są te ubrania ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. 50!!!Super mebelki mam moc pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super to muzeum.
    Gdy w Anglii byłam odwiedziłam to.!
    Ślicznie tam a najbardziej ten wąż mi się spodobał.(nawet mam jego fotkę) :**

    OdpowiedzUsuń