2011/09/24

Pojedynek stardollowiczów cz.5

To ostatnia część z pierwszej serii pojedynków :)
Dzisiaj zmierzą się ze sobą pretyLejdy i LiliDanceFun.
Życzę powodzenia dziewczynom i zapraszam czytelników do głosowania w ankietach.
Jednak zanim zerkniecie na ich konta, przeczytajcie, co mają wam do powiedzenia :)
pretyLejdy
Moje konto jest DOSYĆ zadbane.;)W te konto włożyłam dużo sprawdzianów oraz kasy, jest już trochę na stardoll. Powinni mnie wybrać ponieważ staram się łączyć tysiące stylów, staram się być orginalna ;)
LiliDanceFun
Moje konto mam od 6 lipca 2010 roku, czyli ma już rok. Obecnie ma 2451 starpunktów, czyli nie tak mało. Wszystko co jest zrobione w apartamencie, cały albym, prezentacja i scenerie no i oczywiście moja MeDoll, są wykonane tylko przeze mnie dzięki mojej wyobraźni.Mój nick nie jest na podstawie jakiejś piosenkarki/piosenkarza czy aktorki/aktora. Wpadłam na niego od tak sobie, nie wiedziałam że będę trzymać się tego konta tak długo, ale teraz nie oddała bym go nigdy i za nic, nawet wymiany nie zrobiłabym. Jak ktoś chciał by moje konto za jego konto, które byłoby wartościowsze (było ss, miało więcej sp, przyjaciół i takich podobnych) nie oddałabym go za nic. Nigdy nie byłam superstar, a jak na konto które nie było nigdy ss, jest zrobione na bazie ss. Nie zależy mi na ciągłym wygrywaniu np. w konkursach w klubach i na stardoll lub ciągłym byciu CG (nigdy nie byłam i raczej nie będę CG) tylko na tym, aby się tu dobrze bawić, zdobywać przyjaciół i wiedzę na temat mody (bardzo lubię modę) - po to została stworzona ta strona :)Sama nie wiem dlaczego to JA mam wygrać ten pojedynek. Zgłaszam się dla zabawy, nie zależy mi na wygranej, z resztą i tak nie wygram, bo nie jestem na poziome innych (chodzi mi że nie jestem ss, nie mam tak fajnych rzeczy). No to chyba tyle...
APARTAMENT
pretyLejdy
LiliDanceFun


ALBUM
pretyLejdy
LiliDanceFun


SCENERIA
pretyLejdy
LiliDanceFun


OPCJA DODATKOWA
pretyLejdy
MAKIJAŻ
LiliDanceFun
PREZENTACJA

89 komentarzy:

  1. Oddałam już swoje głosy.
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę ja też się zgłaszałam i nie byłam w pojedynku,chyba że nie widziałam.Proszę odpowiedz mi,czy ominęłaś czy ja nie zauważyłam?xD

    OdpowiedzUsuń
  3. już zagłosowałam ;)

    weronika075

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszędzie na Lilydancefun.
    Jak na dziewczynę, która nigdy nie była ss to radzi sobie świetnie, gratuluje i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddałam już głosy ;)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  6. oba apartamenty, albumy i scenerie mi się podobają (nawet bardzo!), ale zagłosowałam na te które podobają mi się tak naj naj ;D tylko trudno porównać makijaż do prezentacji, bo to 2 rożne rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. We wszystkim zagłosowałam na Lily oprócz scenerii ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. LilyDanceFun to moja koleżanka ze stardolla.

    bysia2912

    OdpowiedzUsuń
  9. trudny wybór, bo żadna nie poraża na 100%.

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. LilyDanceFun

    2. LilyDanceFun

    3. pretyLejdy

    4. LilyDanceFun

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze dla pretylady - ponieważ ona ma lepszą stylizację na tym zdj .
    wszystkie inne oprócz ostatniego dla LilyDanceFun

    emoemusia112

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie moje głosy powędrowały do pretyLejdy

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  13. Lepsza moim zdaniem jest pretylady .
    tr4mp3k

    OdpowiedzUsuń
  14. zagłosowałam :)) na kogo ? nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. MissPaka1
    Jak na razie w pojedynku było tylko 10 osób, a zgłosiło się bardzo wielu. Do pojedynków wybieram osoby na pół losowo, więc nie ma żadnej kolejki :) Ale postaram się, żeby każdy kto się zgłosił doczekał się pojedynku ze swoim udziałem.

    OdpowiedzUsuń
  16. dałam głosy na LilyDanceFun , ale jeden oddałam głos na makijaz pretyLejdy

    OdpowiedzUsuń
  17. Dałam głosy raz na tą i na tą. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moją faworytką została LilyDanceFun

    OdpowiedzUsuń
  19. Obydwie są swietne

    Kara_Smietana

    OdpowiedzUsuń
  20. Zagłosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja głosowałam: pierwsza,druga,pierwsza,druga,bo tak uważałam.
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  22. Oddałam głosy, ale nie powiem na kogo. :D Hihi.
    Ale obydwie dollki są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O_O nie widać różnicy, ale 1 lepsza



    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko do LilyDanceFun.

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszędzie LilyDanceFun

    BeautyGina2010

    OdpowiedzUsuń
  26. Apartament - LilyDanceFun
    Album - LilyDanceFun
    Sceneria -pretyLejdy
    Opcja dodatkowa -pretyLejdy
    Kurde. pół na pół.
    Jednak głos idzie na pretyLejdy

    OdpowiedzUsuń
  27. Już zagłosowałam. Myślę, że wygra moja faworytka.

    OdpowiedzUsuń
  28. ta pretylejdy jest lepsza (bez urazy)
    ale ta druga te fajna xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaraz zagłosuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. Różnie oddawałam głosy ;dd

    OdpowiedzUsuń
  31. we wszystkich oprócz scenerii zagłosowałam na LilyDanceFun.

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko LilyDanceFun jest swietna !


    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń
  33. oddałam głosy]
    wchodze na tego bloga od bradzo dawna i jeszcze nie widziałam takich dziewczyn ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. zagłsowałam Moją faworytką jest pierwsza uczestniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Już zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. pretyLejdy. Głosowałam tylko na nią.

    Eminialetta

    OdpowiedzUsuń
  37. pretyLejdy najlepsza

    AshleyxDDD

    OdpowiedzUsuń
  38. Część głosów na pretylejdi, a część na Amandę

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszędzie zagłosowałam na LilyDanceFun . Nie ma statusu ss, a pomimo tego apartament, album, sceneria itp. bardziej mi się podobają.

    Platine_star

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki wszystkim za głosy na mnie! Jesteście najwspanialsi! Bardzo Wam dziękuję! Buźkiii dla wszystkich :*

    A i poprawcie mój nick! Nie jestem LilyDancefun tylko LiliDanceFun przez dwa i!

    LiliDanceFun

    OdpowiedzUsuń
  41. Mają wszystko do siebie bardzo podobne, trudny wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. pierwsze 2 na LilyDanceFun,póżńiej 1 na prety Lejdy a ostatnie na LilyDanceFun

    na stardoll magi2645

    OdpowiedzUsuń
  43. mają podobny styl.;D
    ..zuza...

    OdpowiedzUsuń
  44. zagłosowałam na .. - tajemnica zawodowa

    OdpowiedzUsuń
  45. Oto jak głosowałam:
    Apartament:LilyDanceFun
    Album:PretyLejdy
    Sceneria:PretyLajdy
    Opcja dodatkowa:Prezentacja LilyDanceFun

    OdpowiedzUsuń
  46. Oddałam głosy, nie powiem na kogo . :pp

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  47. Głosowałam na tego kto na to zasłużył :))
    Opnaycapake

    OdpowiedzUsuń
  48. głosowałam na LilyDanceFun
    :P ale nie moge jej znaleźć na stardoll !

    pmadzia9999

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne konta ;D

    MissAneta314

    OdpowiedzUsuń
  50. Oddałam głosy ;d
    Dziewczyna na prawdę są świetne ;)
    Agatkaa_btm

    OdpowiedzUsuń
  51. LilyDanceFun nie ma na stardoll ! Nie umie jej znalesc i to nie tylko ja !!!

    Zuzanna0099

    OdpowiedzUsuń
  52. Apartament - Lily
    Album - Lily
    Sceneria- prety
    Opcja dodatkowa - Lily

    Więc wygrywa według mnie Lily :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziękuje za odpowiedź.Będę w takim razie czekać ;p

    OdpowiedzUsuń
  54. LilyDanceFun rządzi! asias222

    OdpowiedzUsuń
  55. Zagłosowałam :) Obie mi się podobają :)

    miss__ddlovato

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuje wam wszystkim za głosy na mnie. Dopiero teraz koleżanka mi powiedziała o tym że się tutaj pojawiłam z góry wam wszystkim dziękuje,
    pozdrawiam pretyLejdy.

    OdpowiedzUsuń