2011/09/24

FAQ - odpowiedzi

1. Czy są jakieś kody na starpunkty?
Niestety nie ma.
2. Jak można zrobic kolorowe tło w prezentacji?
KLIK
3. Jak można zrobic dużo sp?
Da się max. 12 na dzień, a jednym z wielu sposobów jest zrobienie 6 scenerii i usunięciu ich po zrobieniu.
4. Czy jest jakiś kod na sd?
Niestety nie ma.
5. Jak się dodaje na bloga fanpage z Facebooka? Takie żeby można było kliknąć ,,Lubię to". Takie jak jest na tym blogu?
Wejdź TUTAJ i uzupełnij okienko.
6. Jak można łatwo i dość szybko zarobić stardollary bez podawania swoich danych?
Jeśli chodzi ci o "Zarabianie stardollarów" to nie musisz podawać swoich danych. Ja zawsze, jak robię coś w tym typie wpisuję byle co, np. iejm83f4. To też zajmuje mniej czasu, niż podawania prawdziwych danych.
7. Jak zareklamować swojego bloga nie wydając zbyt wiele kasy?
Najlepsze reklamy są u adminów, więc musisz ich przekonać. Nie płaci się za nie, a statystka jest bardzo dobra.
8. Czy działają jeszcze jakieś kody z Bonu, oprócz pokazanych niedawno? Jeżeli tak, to jakie?
Nie działają. Jeśli będą to na pewno o nich napiszemy.
9. Najnowszy numer spoilera? :)
35753
10. Kiedy bedzie LE?
LE pojawia się co kwartał, więc wychodzi, że w październiku. Jednak to nie jest pewne.
11. Jak sprawdzać spoilery?
KLIK. Przewijając numerki po kolei. 
12. Skąd wiecie o darmówkach?
Najczęściej są to darmówki z konkursów z innych krajów, więc wchodzimy na jakieś proxy i wpisujemy www.stardoll.com/pl/contest/index.php. Jeśli pojawi się nowy konkurs to najczęściej jest darmówka za wzięcie w nim udziału. Jednak jeśli jest klub lub kampanie to zazwyczaj są reklamy.
13. Jestem zapisana w klubie ''Rebeca Bondon''(czy jak to się pisze) i nie dostaje z tego klubu darmówek , dlaczego?
Napisz do adminów. Oni ci pomogą, bo to błąd.
14. Czy są jakieś stare działające darmówki z Hannah Montana?
Tak :) Jest ich sporo, więc myślę, że warto.

1. Wejdź na unblocker.biz lub proxy24.org lub uhuf.com
2. W okienko wpisz www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=1350765&action=ma&ac=1350765
3. Zaloguj się
4. Gotowe
15. Czy w top comentators liczy sie szybkość?
Między innymi tak, ale ci co skomentują daną ilość postów za jednym razem mają większe szanse, aby się tam dostać.
16. Z jakiej stronki Wy dodałayście Top Commentators na bloga?
17. Kiedy będzie następny konkurs na stylizację doll?
Niedawno zrobiłam, a następny nie wiem kiedy :)
18. ILE MACIE LAT ( WSZSYSTKIE REDAKTORKI )
Ja 12, VenusVirgin 14, xylogelena również 14, a gabisia9 15.
19. Jest jakiś określony sposób,y sprawić,aby blog odwiedzało chociaż kilka osób? ;d
Na pewno spamy nie będą robić dobrej opinii o blogu, więc myślę, że reklama. U adminów jest darmowa, więc warto spróbować.
20. Co jest w klubie Stardoll Royality , są tam jakieś tematy , czy coś w tym stylu ???
Tylko tematy, ale bardzo aktywne.
21. Ostatnio gdy jestem na imprezach lub sama ją urządzam, mam ostrzeżenie. A ja NAPRAWDĘ nic zlego nie robię. Co mam zrobić?
Napisz do adminów i na razie nie rób imprez.
22. Czy mogę zostać redaktorem bloga?
Blog jest w bardzo dobrej formie, więc raczej nie potrzebujemy kogoś nowego, ale może kiedyś będzie casting. 
23. Czy można zrobić sobie superstar za darmo ?
Nie można.
24. Aniusia0000, Ona wyłudza hasło , zabrała mi konto justinks :/ Na koncie justinks zmieniłam adres email na o l c i a x x d @ v p . p l , ale potwierdzenie nie przyszło i ona za 72 dni może zmienić na swój email . Jak zrobić żeby potwierdzenie przyszło? Bo nie przyszło , a gdybym mogła to zmieniłąbym hasło i odzyskałabym konto:)
Napisz do adminów z e-mailu, który był pierwszym konta na support@stardoll.com
25. Jak zdobyć dużo sd codziennie?
Ja kiedyś siedziałam w SB zaznaczając 2-5 sd i szukałam okazji. Wystawiłam coś z zyskiem i wysłałam transmisje. Ludzie wszytko kupowali i pamiętam że w kilka dni miałam 300 sd.
26. Mam problem dotyczący Stardoll'a.Moja przeglądarka to Mozilla Firefox 5.0.U mnie Stardoll wygląda TAK.
Ja tak czasami mam, choć mam Chroma, ale po odświeżeniu strony robi mi się normalnie. Skoro to wina przeglądarki to spróbuj ją odinstalować i zainstalować na nowo.
27. Okradziono mnie z 500 sd !!!W transakcjach pisze Unauthorized Transaction...
Nie okradziono cię. Zapewne miałaś darmowe LE i je za tyle sprzedałaś. Admini pozabierali te stardollary, jak i Pom Pom Cape każdemu.
28. Zmieniłam kraj na mało popularny i wzięłam się za reklamę. Miałam bardzo dużo wpisów i ocen, a mimo to ncg nie zostałam, a zdobyła je dziewczyna, która miała bardzo mało komentarzy. Dlaczego tak się stało?
Widocznie ludzie, którzy ci się wpisywali nie głosowali. 
29. Jak łatwo zostac ncg?
Najlepiej jest zmienić kraj na jakiś dziwny, o którym nigdy się nie słyszało i wysłać kilka transmisji, ale nie w języku polskim!!! Angielski jest najbardziej skuteczny.
30. Co się dostaje gdy zostaje się royalty ?
Nic.
31. Czy można sie wymieniać?
Nie można.
32. Kiedy na blogu będą następne 'pojedynki stardollowiczów' i inne tego typu blogowe głosowania? Dawno ich nie było, a to naprawdę fajna zabawa :)
Powinny być dzisiaj.
33. Czy jak sie pisze do adminow sugestie do oni biora pod uwage ile osob napisalo taka sama sugestie czy po prostu zalezy to od tego czy podoba im sie?
Trudno na to odpowiedzieć. Ja im wysłałam swoją opinię i odpowiedzieli mi, że wezmą ją pod uwagę, ale wątpię, aby zrobili coś z jednej sugestii.
34. Dlaczego nie widze licsty top comentators?
Błąd bloggera.
35. Ile muszę sprzedać projketów żeby być w top projektantachy?
Od kolegi ostatnio słyszałam, że teraz trzeba min. 3000 tysięcy, bo każdy oszukuje...
36. Jaki może być problem tego że nie dostaje prezentów z facebook'a. mam połączone konto, na stardoll kraj UK, a na facebook język angielski UK?
Rozpakowujesz prezenty na stardollu na facebooku? Jeśli sprawdzasz i niczego nie ma, to błąd fb.
37. czy znasz jakieś strony (za darmo) z darmowymi doładowaniami?
Niestety nie znam.
38. Jak dodać zdjęcia do StarBloga?
KLIK, ale płaci się za to 2 sd.
39. Jak zrobić , że jak się kliknie w obrazek to nas przenosi na inną stronę .?
Zaznaczamy obrazek i klikamy ten przycisk Link, który jest pokazany na obrazku. Potem pojawia nam się okienko i przy pytaniu "Do jakiego adresu URL powinien prowadzić ten link?" wpisujemy link.


Na nie które pytania nie odpowiedziałam, ponieważ były trochę niezrozumiałe...

79 komentarzy:

  1. Niektóre pytania i odpowiedzi na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ok ; ] przeczytałam trochę ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wytłumaczone. Tylko popraw ten rażący błąd: "Z kąt... " na skąd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam, na pewno któraś z odpowiedzi się przyda ;)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  5. O co chodzi z reklamami u adminów? ;)
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  6. bo u adminów są darmowe:) na stronie głównej.

    mamba, który nr pytania? bo nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  7. niektóre odp bardzo mi się sprzydały dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
  8. aha i Gabrysia ma tyle lat ile ma mój brat :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie dużo tych pytań :O

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobila kod na damroki z hm

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  11. akurat chciałam te darmówki z HM :) dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo super ;)))




    CoolMajka1999
    skomentowałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie które pytania są przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre odpowiedzi się bardzo przydatne.

    bysia2912

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie, że myślicie o czytelnikach i odpowiadacie na nurtujące nas pytania :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Dowiedziałam się co nieco ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno coś mi się przyda z tych odpowiedzi :)
    Serafinek

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie że odpowiedziałaś na tyle pytań , przynajmniej są bardzo pomocne :)

    emoemusia112

    OdpowiedzUsuń
  19. super, dużo się dowiedziałam :)

    CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam nadzieję że LE jeszcze sie ni pojawi bo brak sd
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł z tymi pytanami.

    Pozdrawiam .


    szalonaidiotka

    OdpowiedzUsuń
  22. dziwne, wcześniej jak robiłam te darmówki z hannah montany to mi nie działały, a teraz działają xD

    OdpowiedzUsuń
  23. może te odpowiedzi kiedys mi się przydadza :P

    OdpowiedzUsuń
  24. jest moje pytanie :] dzięki za odpowiedz .:}

    preety.julka

    OdpowiedzUsuń
  25. pytania i odpowiedzi na pewno mi się przydadzą :)
    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. faje,najlepsze z tymi darmowkami z HM ;D
    weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  27. Zrobiłam darmówki są super...

    Kara_Smietana

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydały się ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. dzięki, miałam tyle pytań, rozwiązałaś je, b. dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  30. O jest odpowiedź na moje pytanie :)
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  31. Niektóre pytania i odpowiedzi na pewno się przydadzą :)

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  32. Nareszcie wiem,jak dodawać zdjęcia na starbloga.Ale gdy przeczytałam,że płacie się 2 sd...

    OdpowiedzUsuń
  33. nr 33 :) fajne pytania i odp

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne te darmówki z Hanny :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki za odpowiedź na moje pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zwykle bardzo pouczające:) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  37. przeczytałam wszystkie. :)

    Julitax33

    OdpowiedzUsuń
  38. z tymi darmówkami, to dobre pytanie jest. :D

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  39. gdyby można było mieć darmowe sd to nie byłoby w sensu grać na stardoll!

    OdpowiedzUsuń
  40. boskie darmówki
    poza tym szukałam jak zrobić tło w prezentacji :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Przeczytałam i spodobał mi się ten pomysł


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  42. ooo nawet tu moje pytanie było :D i odp xD

    OdpowiedzUsuń
  43. No dzieki za odpowiedz na jedno pytanie :D To być może było rzeczywiście niezrozumiałe :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Heh, sama dowiedziałam się wielu rzeczy, których wcześniej nie wiedziałam. ;D
    Więcej takich postów! : D

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzięki odpowiedzi na pewno się przydadzą.A darmówki też już zrobiłam
    na stardoll magi2645

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie, że dodałaś kod na darmówki.
    ..zuza...

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie! Nareszcie udało mi się zrobić te ciuchy z HM, 2 lata temu, jak nie mogłam zrobić tej darmówki to uwielbiałam te ciuchy, ale teraz wydają mi się tandetne i nie fajne :(

    OdpowiedzUsuń
  48. przydatne . :) szczególnie spoilery bo też nigdy nie wiedziałam

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  49. zrobilam sobie darmówki z HM. :P

    OdpowiedzUsuń
  50. Te odpowiedzi są bardzo przydatne ;)
    Dziękuję, że podałaś te odpowiedzi ;3
    Agatkaa_btm

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo ciekawe i przydatne:0Dzieki za ten wpis asias222

    OdpowiedzUsuń
  52. Przeczytałam wszystko ;)

    miss__ddlovato

    OdpowiedzUsuń
  53. Dzięki temu wywiadowi coraz więcej się dowiedziałam o stardoll bardzo fajne pytania przeczytałam wszystkie i jestem zadowolona ,że mogę być w gronie Was czyli dalszych przyjaciół :*:*:*:


    TRUSKAFKOVA_XD

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak zmniejszyć rozmiar zdjęcia w przentacji?

    OdpowiedzUsuń