2011/09/22

Plaza news

http://img836.imageshack.us/img836/1254/plazanews.png

W dniu dzisiejszym do starplazy doszło kilka rzeczy:
- wielkie buty, których nie polecam kupować
- torebka z frędzlami - wygląda bardzo interesująco i jej cena jest znośna, POLECAM
- dziwne okularki - NIE NIE i jeszcze raz NIE
- spódniczka - wygląda trochę jak HB, ale jednak nim nie jest, ma ciekawy kolor i polecam ją kupić
- sweterek - na pierwszy rzut oka wygląda brzydko, ale po założeniu na dolkę od razu jest lepiej :)
- sukienka - bardzo prosta ale ładna, ma świetne kolory i wzorki, jednak trochę za droga
- dłuższa sukienka - w stylu vintage, niby brzydka ale coś w sobie ma, jednak ja jej nie kupię
- sweterek - ma bardzo ładny wzór, na jasnej skórze wygląda na krótszy, polecam!

Które rzeczy najbardziej się wam podobają i które z nich kupicie??? Podzielcie się opinią :)

24 komentarze:

  1. Według mnie nie ma tu niczego ciekawego, może z wyjątkiem czarno-kremowo-brzoskwiniowego sweterka, ale jego niestety nie kupię, bo dziś straciłem ss D:

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zbyt mi się wszystko nowe podoba
    no może spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  3. mi podoba się bardzo torebka z frędzlami i ten niebieski sweterek , spódniczka natomiast jest nawet ładna .

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to rozpisałaś! :D Zgadzam się z tb. ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna torebka, może kupię ;)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  6. nic ładnego może torebka jest nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi podoba się spódniczka za 13sd,niebieski sweter i sukienka z długim rękawem.

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica jest nawet nawet ;p

    weronika075

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się nic nie podoba, no może... Nie, nic.

    OdpowiedzUsuń
  10. raczej nic nie kupię... no może ewentualnie torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam tą torebkę, sweterek ciekawy, ale nie jestem ss.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica i torebka fajna ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze się zastanowię, ale nic mi do oka nie wpadło.. : (

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się torebka i brązowa spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń