2011/09/23

Plaza news

http://img6.imageshack.us/img6/5229/64115353.pnghttp://img339.imageshack.us/img339/9352/75256736.png
Dzisiaj w starplazie pojawiły się następujące rzeczy:
- okulary - trochę w stylu Gagi czy Kory, na lalce wyglądają OK i mają dobrą cenę
- szpilki - bardzo ładne, w dodatku dla nss, polecam jak najbardziej!
- pasek - jest dziwny i nie wiadomo jak go użyć, w dodatku brzydki
- spodnie - ohydny krój, co prawda za monety ale NIE POLECAM
- buty - no i kolejny błąd, po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że te buty nie są aż takie złe
- szpilki HB - bardzo ładne, podoba mi się ich wzór, są inne niż wszystkie
- sukienka - nie jest taka zła, w dobrym połączeniu może wyglądać bardzo ładnie
- futro - trochę za duże jak dla mnie, ale i tak bardzo mi się podoba :)
- biała sukienka - jest śliczna i do tego ma świetne wykończenie na dole, zdecydowanie polecam!
- granatowo biała sukienka - przypomina mi worek na śmieci...
- czarno biała sukienka - gdyby była krótsza to by była dużo lepsza, jak na razie jestem na nie
- koszula - bardzo ładna, ciekawy wzór ale trochę za droga
- spodnie - są trochę jak dół od piżamy, jednak podobają mi się i kupię je :)
- fioletowa sukienka - ma brzydki krój ale ogólnie da się znieść :)

A co wam najbardziej przypadło do gustu?

26 komentarzy:

  1. no kilka rzeczy bardzo mi się podoba m.in :
    -biała sukienka ze sklepu Stardoll za 16 sd
    -czarno,kremowa sukienka ze sklepu Stardoll po 16 sd
    -buty z Fudge po 16 sd
    No i inne drobiazgi . ; ]

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam "buty z Fudge za 15 sd"
    (sorki za 2 komentarz )

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie pobobają buty z fudge za 15sd i pasek za 45 sm wpadł mi w oko

    WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne buty<333Ta narzuta za 10sd <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się tylko buty HB są genialne!

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary,szpilki HB ^^,czarna sukienka,biała sukienka,koszula i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta biała długa tunika mi się tylko podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. kupię okulary i może coś jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kilka rzeczy ;33

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie wiem, ale wiem jedno buty HB <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Okulary fajne chyba kupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda że nie jestem ss bo bym kupiła buty hb

    OdpowiedzUsuń
  13. Jednak kupiłam te okularki :D

    Laurus01

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam,jak ktoś opisuje ubrania,a nie samo:Dziś do Starplazy doszły nowe rzeczy:
    Kupicie?

    Teraz ja zerknę na te ciuchy:
    okulary:podobają mi się.
    Szpilki:Są śliczne,na pewno kupię
    Pasek:według mnie jest całkiem ładny,ale nie mam pojęcia,po co te "przerwy"
    spodnie:jak na trening judo lub jogi xD
    buty:mogą być
    szpilki HB:coś do mnie nie przemawiają te "sznurki"
    sukienka:ładna,
    futro:myślałam,że jest krótsze,gdyby było,może bym kupiła,
    biała sukienka:jest łada,ale wygląda trochę jak koszula nocna :D
    granatowo-biała sukienka:dziwna,może kolejna koszula nocna? :)
    biało-czarna sukienka:mnie się podoba,ale jest ciut za duża :<
    koszula i spodnie:mnie wyglądają jak piżama xD
    fioletowo-szara sukienka:jest ładna,ale coś mi nie "pasi".

    Rozpisałam się x3
    Karolina016

    OdpowiedzUsuń