2011/09/28

Spoilery cd.

41 komentarzy:

  1. ola bo to rzeczy do nowego sklepu Pink for October :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba czarna bluzka,torebka i buty 2 od lewej.
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka rzeczy jest ślicznych .. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. yyy... nie wiem takie nie za bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. łee brzydkieee... A nie podpisujesz.?
    xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się czarne buty,czarna koszula i ew.torebka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podobają tylko czarne rękawiczki, szpilki oraz koszula. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki to numer spoilera?

    Fajna czarna bluzka.

    Laurus01

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma nic, co bym chciała kupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna bluzka,rękawiczki,torba i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z trzy rzeczy mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula i drugie buty ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty, torebka i czarna koszula mi się podobają :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  14. pewnie darmówki za kupywanie czegoś..

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kamizelka przypomina mi jeden top ,który był kiedyś darmówką.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń