2011/09/26

Obniżka w PPQ (tylko dla SS)

W sklepie PPQ jest obniżka -25%! :) Kupicie coś?

44 komentarze:

  1. Chyba 25 % xd

    Widzę że chcesz być szybka w pisaniu xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie kupię i jest 25 %. Wiem o tym od 13 już ale ok :D Nie jesteś zbyt szybka.

    Eminialetta

    OdpowiedzUsuń
  3. 50 % ? Na obrazku widzę co innego ... ;)

    zuzka1338

    OdpowiedzUsuń
  4. 50%?Chyba 25%.Raczej nic nie kupię.

    Karolina016

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym kupiła ale nie jestem ss/royalty

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę inna i nie będę błędy wypominała,bo każdemu może się zdarzyć :P
    Ja jestem zwykła ss,także nie skorzystam z promocji.Jakbym była Royalty też nie,bo to co chciałam kupić (2 rzeczy) już kupiłam.
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  8. Niee... nie mam kasy.

    Melisa272

    OdpowiedzUsuń
  9. napisalas -50% a jest -25% ;d nie ze sie czepiam czy cos tylko tak pisz;d a i tak nic nie kupie bo drogo

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kopiłam sukienkę i buty.

    weronika075

    OdpowiedzUsuń
  11. podobno nie masz problemów ze wzrokiem, a jednak obniżki jest tylko 25, a nie 50 % ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eee.. ja kupiłam tylko spodenki a jestem ss to nie jest tylko dla royalty to jest dla ss

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaajjjjjjjjj, sorry!!! z przyzwyczajeniaa... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie patrzyłam się na obrazek xd


    Eminialetta
    jak widać inne redaktorki wolniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może coś kupię. To co chciałam kupiłam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  16. oo andrzelikag ma prawo do bledow! ona jest NORMALNYM CZLOWIEKIEM ! wy sie nigdy nie mylicie czy co? a tak na temat to kupilam 3 sukienki bo kasy nie mam wiecej xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem Royalty :(

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam diamenta, jakoś widzę -.-"

    OdpowiedzUsuń
  19. to jest - 25% i obniżka jest tylko dla ss i royalty, bo ja jestem ss i moge to kupic

    OdpowiedzUsuń
  20. czekałam na tę obiżkę no jasne że cos sie kupi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bosko !!!
    kupiłam 3 rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. szkoda że nie jestem ss bo na pewno kupiłam bym coś z najnowszej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  23. Zobaczę. :D Ale i tak tam są wysokie ceny więc... nie wiem, czy tam przecena będzie mocno widzialna. ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak doładuję ss, to na pewno coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda tylko, że promocja nie obejmuje najnowszej kolekcji:( Z letniej mam już wszystko co chciałam kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie :0 może coś kupię ☻

    OdpowiedzUsuń