2011/09/24

Dzień komentowania

Postanowiłam trochę zachęcić was do komentowania, więc wyjaśnię wam na czym ma to polegać w punktach, proszę przeczytać uważnie, bo jeśli ktoś nie wypełni jednego warunku to nie będzie brany pod uwagę. Będę sprawdzała!

1. Wpisz swój nick pod tą notką
2. Skomentuj min. 7 poprzednich postów oraz kolejne które pojawią się w dniu dzisiejszym (nie wliczając mini konkursy i konkursy)
3. PIĘĆ OSÓB KTÓRE SPEŁNIĄ WARUNKI DOSTANĄ PO 30 STARDOLLARÓW

Zajmie wam to maksymalnie 10 minut, a wygrać możecie całkiem fajną sumę. Powodzenia :)
WYNIKI JUŻ SĄ

89 komentarzy:

  1. Gotowe, możesz sprawdzić ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Już skomentowałam ( staram się robić to na bieżąco ) :)
    Mój nick: Riana321

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ! : ]



    SabinaMonika

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł :)

    _Mileyka13_

    OdpowiedzUsuń
  5. a co jezeli ktoś nie jest ss a by wygrał te 30 sd ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Polcia. - wysylam prezenty za tą kwotę

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się...
    Kara_Smietana

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zawsze komentuję na bieżąco bez względu na jakieś konkursy :)

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  9. zg się spełniłam warunek skomentowałam 7 poprzednich postów ;)

    weronika075

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mam czas to komentuje bez względu na nagrody :)
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. ;)
    Skomentuję na pewno więcej niż 7 poprzednich postów. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!

    magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. Komentuje wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  14. zg się,komentuję każdą notkę
    zmzia1

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się. I tak staram się komentować większość.

    Mamba478

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :D

    PauluSss129

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się.

    __Miss.Ashley__

    Komentuję wszystkie posty :))

    OdpowiedzUsuń
  18. No fajny pomysł . Komentuję każdy post jak tylko mogę ale się zgłoszę i tak : )


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)

    Eminialetta

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się. Bardzo fajny pomysł:D
    ..zuza...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się ;D

    MissAneta314

    OdpowiedzUsuń
  22. A można też komentować te na dole?

    madie_girl

    OdpowiedzUsuń
  23. MartynaMimi2009

    spełniłam wszystkie warunki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gabrysiu masz nawet bardzo fajne pomysły na nudę. Ty to umiesz coś wymyślić fajnego no nic oczywiście ,że się Zgłaszam już biorę się do komentowania! :)

    Mój nick na stardoll to: TRUSKAFKOVA_XD

    OdpowiedzUsuń
  25. Już komentuję

    zuzeczek

    fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń