2011/09/25

Wyniki ankiet

Cieszę się, że chętnie braliście udział we wczorajszych ankietach :) Poniżej wyniki wszystkich pięciu.

1. Czego twoim zdaniem powinno być więcej na blogu?
Najwięcej waszych głosów otrzymały pomysły na darmówki i rzeczywiście ostatnio trochę je zaniedbałam, ale skoro widzę, że wam się podobają, to chętnie będę dodawała ich więcej :)
Oczywiście postaram się (ja sama i myślę, że pozostałe redaktorki też ;)), żeby postów z każdego rodzaju z tej ankiety było jeszcze więcej i aby były one jeszcze ciekawsze, bo jak widać lubicie je, za co dziękujemy ;)

2. Czy twoim zdaniem można być modnym bez statusu SS?
Zdecydowana większość uważa, że można, więc sprawdzimy to w postach specjalnie dla NSS oraz konkursów, w których będziecie mieli do dyspozycji ciuszki dla wszystkich :)

3. Czy uważasz się za osobę kreatywną?
Tutaj również większość odpowiedziała na TAK, ale oprócz tego niektórzy wpisywali własną odpowiedź. Oto niektóre z nich:
"Jestem kreatywna, ale nie mogę się wykazać bo ciągle brakuje mi pieniędzy."
"Czasami tak , a czasami nie. Ale częściej uważam się za osobę kreatywną .;p"
"Czasami wpadnie mi coś kreatywnego do głowy, co się później fajnie prezentuję."
"Raczej tak, aczkolwiek znam osoby o wiele bardziej kreatywne."
"Niech inni to ocenią."
"Lubię placki."

4. Jaki dodatki lubisz najbardziej?
Najwięcej osób wybrało buty. No cóż, nie byłoby zbyt fajnie żyć nie lubiąc butów :D 
Oprócz tego bardzo lubicie biżuterię, chustki, apaszki i szaliki.
Ja bym z pewnością wybrała paski i torebki - uwielbiam je wybierać, dobierać i kupować ;)

Pozostali wybrali m.in. zegarki, pierścionki, rękawiczki, bandany, gumki do włosów, bransoletki.

5. Co nowego MUSI się znaleźć w twojej garderobie na jesień?
Ja już większość z tych rzeczy mam w swojej szafie, brakuje mi tylko koronkowej bluzki, futerka i zwierzęcej biżu.
Osoby, które wpisały własne odpowiedzi wybrały Conversy (polecam zakup przez internet - można sporo zaoszczędzić), rurki, skórzana kurtka, buty military worker, glany, buty z futerkiem w środku, emu, kolorowa czapka, dresy, ocieplane legginsy, jeansowa mini, apaszki, nauszniki, baseballówka, czarne botki na platformie, bordowa plisowana spódnica, golf, prawdziwe futro (dżoana będzie cię ścigać :DD), coś musztardowego, piękny jasnobrązowy sweterek, kolorowe rajstopy (ja też chcę!!).

I jak? Spodziewaliście się takich wyników czy może są one dla was zaskoczeniem?

49 komentarzy:

  1. NA BLOGU POWINNO BYĆ WIĘCEJ STARDOLLOWYCH POJEDYNKÓW!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto jest za niech napisze w komentarzu!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać pomysłów na darmówki ;D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ankieta.
    "Lubię placki" mnie rozwaliło. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niektórymi odpowiedziami się zgadzam.
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  6. spodziewałam sie takich wyników ;d; d

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie dużo osbób chce podobnych rzeczy ale niektóre odpowiedzi są ciekawe np. "lubię placki" czy dres ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe spodziewałam się innych wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nom, to "lubię placki" jest zabawne :P

    z większością wyników ankiet się zgadzam, podobnie głosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie były przewidziane te wyniki , ale domyślałam się troszeczkę ;p


    emoemusia112

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, lubię placki ;DD
    rozwalił mnie ten tekst xdd.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dałam takie so mają najwiecej . :p

    preety.julka

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię placki? xD
    Lubię tą osobę, na pewno jest kreatywna :D
    Spodziewałam się podobnych wyników.
    Sama wzięłam udział we wszystkich ankietach.

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  14. No,no
    "Lubię placki"-rozwala ;D co to miało do rzeczy ? haha :D
    Ale spodziewałam się że głosów na darmówki będzie najwięcej ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ''Lubię placki'' - ktoś kto to napisał od dzisiaj jest moim guru.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spodziewałam się takich wyników .
    ..zuza...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja głosowałam w pierwszym na "Pomysłów na darmówki", w drugim na "Tak", w trzecim "Nie", w czwartym na "Biżuteria", a w piątym nie pamiętam xD

    OdpowiedzUsuń
  18. ja czekam na jakies fajne pomysly i darmowki ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja wybrałam biżuterię choć uwielbiam kupować buty i to moja największa mania

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna ankieta ;)
    Agatkaa_btm

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm.. niektórych wyników się spodziewałam, ale niektóre też mnie zaskoczyły. ;D
    "Lubie placki"... O.o xD

    OdpowiedzUsuń
  22. całkiem ciekawe ankiety :) i wyniki też niczego sobie :)

    Zapraszam na swojego bloga z ręcznie robioną biżuterią! Każdy projekt jest wykonany raz, góra dwa razy, dlatego każda z Was może poczuć się wyjątkowo poprzez noszenie unikalnych dodatków! Wszystkie pokazane na blogu dodatki są na sprzedaż w bardzo atrakcyjnych cenach. Każdy znajdzie coś dla siebie: coś eleganckiego, delikatnego, kolorowego, modnego lub zupełnie zwariowanego i wiele, wiele więcej! Serdecznie zapraszam do odwiedzenia, komentowania oraz zakupów na http://cornerofcolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. hahaha .
    szczere 'lubię placki'

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna ankieta oczywiście wzięłam w niej udział! :)

    Pozdrawiam TRUSKAFKOVA_XD

    OdpowiedzUsuń
  25. 'lubie placki' zmieniło moje życie. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. zgadzam sie z pierwszym komentarzem ale i tak jest git :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zaznaczyłam wszystkie co wygrały :) A w tym czy jestem kreatywna napisałam że czasami :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie jest to takie duże zaskoczenie, ponieważ głosowałam właśnie na te które wygrały .. xD ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodziewałam się takiego wyniku ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. Hrhrhr :3
    ja pisałam o Conversach ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak ankiety powinny być częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  32. zaznaczylam wszystko co "wygralo"

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  33. Spodziewałam się podobnego wyniku :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  34. Wynik zgodny z moim oczekiwaniem i głosami.

    OdpowiedzUsuń
  35. Brałam udział w ankiecie i widzę, że większość osób ma takie samo zdanie jak ja. Fajnie :) - Nawet została wyróżniona moja wypowiedź.. leczk "lubię placki" rozwala system xDD. Pozdrawiam tą osobę!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Głosowałam mniej-więcej tak:
    1.Pomysły na darmówki, pomysły i porady
    2.Tak.
    3.Tak.
    4.paski, biżuteria
    5.płaszczyk lub parka, karmelowy sweterek.
    --
    Lubię placki...dres... mhm.. szczerość.. xd

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię placki to ode mnie haha :DD Wydawało mi się, że tak podpisałam się Steffan, ale ciul, widzę, że odpowiedź się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  39. A i ", baseballówka, czarne botki na platformie, bordowa plisowana spódnica" to jak się nie mylę też ode mnie ^^

    OdpowiedzUsuń