2011/09/21

Spoilery

38 komentarzy:

  1. 1 ?
    kolorowe włosy są świetne i jednorożec ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to będzie do jakiegoś klubu. :D
    l_i_m_o_n_q_a

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się prawie wszystko podoba ; ]

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorowe włosy . < 333

    jednorożec . < 333

    masakra ; dd

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jakie śliczne rzeczy a zwłąszcza te zdołu :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podobają włosy, delfin i jednorożec ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnne..:_) A najbardziej włosy i jednorożec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Peruka i jednorożec mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakis klub chyba bedzie :)
    mam nadzieje ze bedzie mozna do niego dolaczyc bez zmieniania proxy :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwaga !!! jednorożec jest prawdopodobnie pod numerem 3 lub 6 - ponieważ naciskałam wszystkie inne i dostałam wszystko oprócz peruki i jednorożca - link http://www.stardoll.com/pl/campaigns/good-karma/

    albo może być też tak, że dostaniemy go jak wypełnimy wszystkie "dobre uczynki"

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są niektóre rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie sie wydaje że to będzie kampania a na koniec dostanie sie jednorozca albo w specjalnej ofercie.
    Darina5533

    OdpowiedzUsuń