2011/09/22

Spoilery

25 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się. xd
    Pierwsza?
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  2. noo niektóre fajne ale niektóre ; P .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic mi się nie podoba ;(

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  4. Okularki są świetne ^^ jak i reszta.

    OdpowiedzUsuń
  5. podobAJĄ MI SIĘ TORBA NP. ŁADNA

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zabardzo mi sie podobają rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  7. pasek mi się podoba ;p

    weronika075

    OdpowiedzUsuń
  8. oo...z tego filmu ''Rio'' ! oglądałam. był fajny ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre rzeczy nawet ładne ;D.Podoba mi się pasek,buty i okulary są nawet,nawet.Spódniczka(taka biała w różowe kwiaty)też jest nie najgorsza :]

    MissAneta314.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta pierwsza spódniczka w kwiatki i ew . okulary ...

    OdpowiedzUsuń