2011/09/22

Spoilery CD.


24 komentarze:

  1. Jakieś 5 rzeczy mi się podoba :)

    Riana321

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zielona bluzkę będę musiała mieć..!

    OdpowiedzUsuń
  3. klaudynka016 pisze...
    Naszyjnik Baby Phat : ))

    Oo..faktycznie.! ;D Może to nowa kolekcja BP ?

    OdpowiedzUsuń
  4. hymmm. niektóre nawet ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. są śliczne ta np niebieska bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  6. mi wpadła w oko torebka i bluzka zielona

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kupie sobie tą zieloną bluzeczkę jak będzie xd

    weronika075

    OdpowiedzUsuń
  8. noo postarali się , naprawdę niektóre rzeczy są super ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba tylko zielona bluzka i kapelusz. Reszta taka sobie..

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka rzeczy jest świetnych <3

    MissAneta314

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się kopertówka i dżinsowe coś tam.Biała koszulka moim zdaniem będzie darmówką.Wnętrze kojarzy mi się z MSW.No i rzeczywiście:zielona bluzka,a na niej naszyjnik z BP? ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej podoba mi się ta krótka bluzka, ta taka zieleń morska..

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest dużo ładnych rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się:

    kopertówka, (trochę) naszyjnik, ten zielony top, i chyba to wszystko no i może ten naszyjnik na tej zielonej koszulce .. : ]

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się zielona bluzka , naszyjnik z kotem ( który już mam ^-^ ) , dżinsowe szorty i kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń