2013/07/22

Spoiler - Kampania Percy Jackson


EDIT od miss_miley_van: 
Większość z Was nie wie, o co chodzi z owym spoilerem, więc wszystko wyjaśniam - jest on związany z filmem 'Percy Jackson: Morze Potworów' na podstawie książek z serii 'Percy Jackson i bogowie olimpijscy' napisanych przez Ricka Riordana. Film będzie miał swoją premierę w sierpniu tego roku, w Polsce pojawi się już 16. Jest to kontynuacja filmu 'Percy Jackson: Złodziej Pioruna'. Myślę, że spoiler ten jest reklamą, która ma nas zachęcić do obejrzenia filmu. Możliwe też, iż łączą się z tym jakieś darmówki... Zobaczymy!
 


21 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia, co to może być, ale cieszę się, że coś nowego. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. po co dodajecie w ogóle takie posty, w których nic nie piszecie? nabijacie sobie ilości dodanych czy jak? jak dla mnie BEZSENS.

    OdpowiedzUsuń
  3. @kasia234 rozbawiłaś mnie XD Do spoilerów się nie dodaje tekstu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, lubię tą książkę, wręcz uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. @kasia234: jest to spoiler kampanii Percy Jakson, potrzebujesz więcej tekstu by dowiedzieć co jest na tych zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  6. szczam tęczą *___* ja chcę już film

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER SUPER SUPER SUPER *.*
    ale jak to chodzi o Hobbita to bez sensu że jest wielki nagłówek 'Peter Jackson' XDD

    OdpowiedzUsuń
  8. @MistAsh

    Chyba niedokładnie przeczytałaś... Chodzi o Percy'ego Jacksona, książkę, a właściwie serię książek, które ubóstwiam ♥, a nie Petera Jacksona XD

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem co to jest :/


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  10. GIŃCIE NIEWIERNICY I ŚMIERTELNICY!

    TO JEST NIEBO
    TO JEST CUD
    BEZ TEGO JA NIE ŻYJĘ

    FILM OGLĄDAŁAM 7 RAZY
    MAM CAŁĄ SERIĘ KSIĄŻEK, CZYTAŁAM 5 RAZY

    IDĘ NA PRZEDPREMIERĘ FILMU, CZEKAM JUŻ NA NIEGO ROK




    I MI TU NIE PISZCIE NIE WIEM CO TO JEST ŚMIERTELNICY BO MÓJ ORKAN WAS UKARZE!

    OdpowiedzUsuń
  11. @nivea11 ukarz mnie, bo nie wiem co to jest

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. *Hmm... Może szykują się kolejne darmówki :D*

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam pojęcia o co chodzi z tą kampanią, ale pożyjemy zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa co tu się szykuję !

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakim cudem to się nazywa Percy Jackson?! Oglądałam film Percy Jakcson i Bogowie Olimpijscy i to ani trochę nie przypomina mi stardoll. Ale film fajny...

    OdpowiedzUsuń
  16. http://percyiannabeth.blogspot.com/

    Zapraszam na ff właśnie o Percy'm Jacksonie :D

    OdpowiedzUsuń