2013/07/23

Wybór dnia

Znów miano wyboru dnia padło na ubranie z Hot Buys Summer Retro. Admini są nieprzewidywalni, prawda? Co ciekawsze, jest to także sukienka, ale o niebo ładniejsza od swojej poprzedniczki. Ubranie to, kojarzy mi się z Japonią i na początku myślałam, że nadruk przedstawia wiśnię - myliłam się jednak, są to sztuczne ognie (jak potem zauważyłam, sama nazwa na to wskazuje). Jej kupno kosztuje nas 28 stardollarów, czyli o 4sd więcej, niż wtedy, gdy pojawiła się ona w sierpniu 2011 roku. Macie zamiar ją nabyć? Ja jeszcze pomyślę, bo całkiem mi się podoba.

Z komentarzy zostaną wylosowane 2 osoby, które otrzymają sd na jej kupno.




44 komentarze:

  1. Jeśli uda mi się zarobić na nią to czemu nie. Lepsza od poprzedniej to trzeba przyznać ;)

    paatka

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się

    ladybecia102

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba *.* ;)

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, ale tania nie jest więc się zastanawiam :D

    PinkLove600

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją od sierpnia 2011 ;/
    Trudno zrobić z nią sensowną stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się . Akurat w tej kolekcji są fajniejsze rzeczy.


    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm... mi się ona podoba bardzo chciałabym ją kupic

    kruszyna202

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam ją w 2011 roku

    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się nie podoba -,-,

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę ładna ! Zastanowię się czy kupię ! ;D

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  11. po prostu..... boska! kupiłam już kilka ciuszków z HB i teraz poluje własnie na nią :)
    zgłaszam się
    kinga..

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest kiepska, ciężko zrobić z nią ładny zestaw.. kupiłam ją kiedyś i może jeszcze mam w szafie, chociaż jakiś czas temu próbowałam ją sprzedać, ale nie pamiętam czy udało mi się jej pozbyć.

    Huiii

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie za bardzo mi się podoba :/
    szolla

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam już ją ;c

    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba. Też myślałam na początku, że są to kwiaty ;) A potem zastanawiałam się o co chodzi z fajerwerkami w nazwie. Teraz już wiem ;D

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  16. juz kupiłam ja w sierpniu :D

    paula230

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest bardzo ładna:)


    selena90880

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna, ale nie mam sd :(( ola698

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ale zbut droga . ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna, zastanawiam się nad kupnem.

    LadyPorcelain

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka śliczna! Chciałabym, aby była moja...

    Julkay123

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jest brzydka, przydałaby się mi :>

    OdpowiedzUsuń
  23. ładna na doll prezętuje się jeszcze lepiej


    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  24. kupiłam ją gdy była w starplazie po raz pierwszy ;)
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest bardzo fajna i zastanawiam się nad jej kupnem :d

    klusia03

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się ta sukienka podoba.Być może ją kupię gdy doładuje sd

    Miss_kasia001

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupiłam ją w 2011 :3 Zaoszczędziłam 4 sd, a przydaje mi się :3


    DziuniaPop

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam, sprzedałam i znowu ją kupię

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  29. ładna, ale chyba się wstrzymam z zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna ;3 Tylko brak funduszów na koncie na stardoll ;/

    bambus99

    OdpowiedzUsuń
  31. Kupiłam ją, jak pojawiła się w sierpniu 2011. ;)

    OdpowiedzUsuń