2013/07/24

Friendfeed

Wchodzę na stardoll, a tam.... nowa opcja dla royalty! Zapewne zostanie ona na stałe. O czym mówię? O pasku bocznym, który znajduje się po lewej stronie, w każdej zakładce stardoll - nieważne, gdzie pójdziemy. Nazywa się 'friendfeed'. Jeszcze tego do końca nie rozpracowałam, ale wydaje mi się, że jest to podobne do głównej tablicy facebook`a. Na friendfeed widzimy wszystkie nowości dotyczące naszych przyjaciół. Mam namyśli rzeczy typu: Co kupili? Czy zapisali swój nowy pokój? Przyznam szczerze, że nie jest to jakiś okropny pomysł, ale trochę... zbędny (przynajmniej dla mnie).
Co Wy o tym myślicie?




21 komentarzy:

  1. Pomysł fajny, ale gorzej dla kogoś kto ma furę znajomych. Co pół sekundy jakieś powiadomienie. :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tego nie mam a jestem ss :c

    PinkLove600

    OdpowiedzUsuń
  3. Yh :C będę się czuć szpiegowana -.- czas na porządki w znajomych


    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez tego nie mam a jestem ss :C

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jestem ss, uważam, że dodają takie rzecz dla ss żeby zedrzeć kasę!:(

    OdpowiedzUsuń
  6. bez sensu każdy znajomy bedzie wiedział co kupuję nie podoba sie mi to 0 prywatnosci

    OdpowiedzUsuń
  7. Może to tylko dla royality?


    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeej, w końcu mam powóddo tego zeby sie cieszyć ze jestem nss ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś mi się to nie podoba. Wydaje mi się to zbędne. Nie bardzo chce wiedzieć co robią moi znajomi ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja moją doll zapisuję co chwila, odruchowo jak szalona : o moi znajomi mają przegwizdane :D

    botakchce

    OdpowiedzUsuń
  11. W ogóle mi się to nie podoba, bo teraz wszyscy będą widzieli, co kupuję. I na przykład jak kupię coś cennego w sb, to wszyscy się dowiedzą i będą ode mnie sępić.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem SuperStars i tego nie mam / Melolitka widze kupila cos fajengo xD. Gdize to jest ?

    OdpowiedzUsuń
  13. I to Wam cały czas wyskakuje? :O

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się to. FriendFeed jest tylko dla royality. Ja bym i tak nie chciała tego mieć. Też czułabym się szpiegowana. Nie jest to potrzebne na stardoll. Ja mam wielu znajomych, a nie chce mi się przeglądać ich :3


    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie zbędna rzecz, wyskakują tam same pierdołowate rzeczy.. co mnie interesuję, że ktoś zarobił sm czy napisał coś w swojej księdze gości?!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze że jestem tylko ss xD

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  17. a mi się pomysł podoba, tylko, że mogliby udostępnić to również normalnym użytkownikom..

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahha ja tam jestem ;d Ogólnie mi nieprzydatne, po co mam podglądać przyjaciół ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tego nie mam (jestem royalty). Pewnie dlatego, że mam AdBlock

    OdpowiedzUsuń