2013/07/23

NA TROPIE: 3 za 2 w starmonetach!

NA TROPIE, czyli mój przegląd Starplazy
Jak już z pewnością zdążyliście zauważyć, w większości sklepów na Stardoll administratorzy przygotowali dla nas dosyć atrakcyjną ofertę. Teraz możemy kupić trzy rzeczy w cenie dwóch. Masa świetnych ubrań i dodatków, no ale tak - większość z nich już posiadam. Mimo wszystko zaczęłam się rozglądać i natknęłam się na kilka rzeczy, na które normalnie z pewnością nie zwróciłabym uwagi.

Które rzeczy są przecenione? Jak nie popełnić błędu i nie kupić ich po normalnej cenie?
Będąc w przymierzalni zauważyłam, że kilka z wybranych przeze mnie rzeczy nie ma tzw. metki z napisem SALE. Koniecznie musimy na to zwrócić uwagę, gdyż wystarczy, że jedna z trzech rzeczy nie będzie jej posiadała, a za zakupy zapłacimy tyle, ile kosztowały one przed przeceną. Wybierajcie jedynie przedmioty, których cena ma RÓŻOWY KOLOR.

Jak sprawić, aby nasze zakupy były korzystne i zapłacić mniej?
Myślę, że najlepszym sposobem będzie segregowanie ich względem zbliżonych do siebie cen. Wybierając spódnicę, załóżmy za 120 starmonet, postarajmy się dobrać do niej rzeczy w granicach setki. Nie zyskamy zbyt wiele podczas kupienia dwóch rzeczy za 60, a jednej za 10. Wtedy zamiast zapłacić 130, zapłacimy 120 - niewielka zniżka, prawda?

Przykładowe zakupy za starmonety


Płacisz 165 starmonet, oszczędzasz 69! = ok. 30% taniej


Płacisz 90 starmonet, oszczędzasz 40! = ok. 31% taniej

13 komentarzy:

  1. Buty z drugiego zdjęcia świetne ;o Idę je kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o sm to raczej nie staram się oszczędzać. Musze się zaopatrzyć w ten łańcuch z kotem, wcześniej jakoś go nie widziałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Tatuaż za 40 sm - okazja roku <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty z 2 zdj ♥ ! Ale jestem bankrutem i mam 10 sm ;( . Przez tą przecene stracilam okolo 900 sm .

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno coś kupię ! Uwielbiam twoje ,,Na tropie". Buty z 2 obrazka są bardzo fajne i nie widziałam ich jeszcze w starplazie. Już skorzystałam z oferty i wydałam dość dużo sm , dlatego najlepiej już będę oszczędzać ale zainwestuję jeszcze w te buty :)


    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomocny post, właśnie idę skompletować jakiś zestaw ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie trochę bezsensowny post, opisałaś rzeczy oczywiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ten dział ♥ Muszę kupić te buty z 2 zdj :)

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupię wszystko, co poleciłaś. Nigdy nie widziałam tych butów w wild candy! Są cudne! Dzięki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twoje posty Kaci, zawsze są przydatne i czekam na nie z utęsknieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię "na tropie" dodawajcie częściej!

    OdpowiedzUsuń