2013/07/31

NA TROPIE: Dostawa w Bonjour Bizou

Dostawa w Bonjour Bizou, czyli na co warto zwrócić uwagę?
Postanowiłam kupić dziesięć rzeczy, częściowo ze względu na artykuł. Wzięłam pod uwagę także własne upodobania i wybrałam to, co uznałam za najciekawsze. Absolutnym strzałem w dziesiątkę okazuje się kurtka. Początkowo kupiłam ją od niechcenia, stwierdzając że "jest czarna, uniwersalna i ma ładny krój", jednak nie pokładałam w niej jakichś wielkich nadziei, jeśli chodzi o tworzenie stylizacji. Przy kompletowaniu zestawów do artykułu, zobaczyłam jak wiele można z nią zrobić, teraz jest jedną z moich ulubionych na Stardoll. Świetne są także skórzana spódniczka, jeansowe szorty czy też koszulka z printem moro. Skarpetki ze złotymi ćwiekami również znalazły swoje miejsce w moim sercu. Reszta rzeczy jest ładna, aczkolwiek nie jest dla mnie jakimś modowym ewenementem i podeszłam do nich nieco sceptycznie.

Stylizacje eksterioryzacje


A Wy co myślicie o dostawie do sklepu Bonjour Bizou? Co postanowiliście kupić?

24 komentarze:

  1. naprawde doszło teraz do sklepu dużoo super ciuchow , napewno sobie cos kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam większość jeansowych rzeczy, dostawa pozytywnie mnie zaskoczyła! :D

    Polskaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylizacje :D
    Ja kupiłam narazie czarną kurtkę i jeansowe szorty ;P Ale nowa dostawa przypadła mi do gustu i napewno coś jeszcze kupię ;)
    Majka_88

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie kurtka czarna i szorty, ale godne uwagi sa tez czarne buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam większość ubrań, bardzo podoba mi się dostawa! stylizacje jak zwykle śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie jeansowa kurtka rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam 7 rzeczy z tego co pokazałaś 4 rzeczy :)


    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się dostawa, kilka rzeczy kupię napewno. Świetne stylizacje, zwłaszcza 3 ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje rockowe:)
    Ja już kupiłam bluzkę i czarną bluzę
    TheOnlyProff

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i trzecia stylizacja powaliły mnie na kolana :O Ja zakochałam się w spodenkach, jeansowej kurtce i czarnej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna dostawa, tylko sd brakuje. ;_;
    Co do stylizacji, to pierwsza i druga mnie urzekły. *-*
    Wymalovana

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna dostawa ! Zostalo mi tylko 66 sd :( . Kupilam kurtke czarna , jeansowa , spodnie za sm i czarne skarpetki z złotymi cwiekami . Suepr stylziacje <33.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stylizacje mi sie najbardziej podoba trzenie. A dostawa do tego sklepu jest bardzo ładne sama kupiłam już pare rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu jak mi sie podobaja ciuchy z tego sklepu! Fest ladne noo :D A chcialabym kupic buty Diesel, te ktortkie spodenki, katane dzinsowa i to wszystko :D

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę wielkie Dziaa ; **
    Stworzę jedną z tych stylizacji ; ***

    vikistar2ooo

    OdpowiedzUsuń
  16. Bizou to moj ulubiony sklep, choc gdyby nie Twoj artykul nie zauwazylabym np. bluzki moro, ktora strasznie mi sie podoba :) Zakupilam wlasnie ja, skorzana kurtke, skorzana spodnice, skarpetki, podarte dzinsowe spodenki i wszystko co jest za starmonety :>
    oladance10

    OdpowiedzUsuń
  17. Dostawa naprawdę mnie zachwyciła, idealnie wpadła w mój gust... Jak na razie zakupiłam czarne skarpety i czarną kurtkę, ale na pewno kupie 3 t-shirty, skórzane ciemne spodenki i skórzaną ciemną kórteczkę. Z akcesorii chce jeszcze różowy socksy, czarne buty na płaskiej podeszwie. Co do twojej stylizacji:
    pierwsza jest ładna, prosta ale ładna..
    druga - podobaja mi sie wszystkie rzeczy, ale połączenie spodnicy z koszulką niezbyt. całośc mimo to jest super.
    trzecia - niby delikatna, ale poobdzierana kurtka z kapeluszoem robi super efekt.
    Ostatnia najmniej mi się podobaa, mimo że kocham skarpetki wszelkiego rodzaju...
    Mimo wszystko chyba 2 najlepsza, gratuluję dobrego wyczucia stylu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tylko kupię sobie SS to wykupię sobie chyba prawie całą kolekcje. Jest cudna. Jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kaci powróciła! Świetne stylizacje, wszystkie bardzo mi się podobają ;) aczkolwiek w pierwszej zakochałam się totalnie, niby zwykła ale powala na kolana!

    Kolekcja przypadła mi do gustu, kupiłam 14 rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super jest ta dostawa. bandzior95

    OdpowiedzUsuń