2013/07/22

Spoilery - ciąg dalszy

24 komentarze:

  1. Nie wiem co to za ubrania, ale są straszne O_O. Mam nadzieję, że to nie kolejne tribute, chociaż wszystkie pozostałe również nie zachwyciły. Mam jeszcze pytanie; jaki to numer spoilera? U mnie mam 52082 i nic nie wchodzi :/ :c

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj admini nas zaskakują tyle nowości spojlerów uf a ja tylko 200 sd mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to nowe LE albo jakiś inny limitowany sklep typy Antidote czy jakoś tak :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze zbierałam skrzydła

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze , że prawie bankrutuje , bo jeszcze jakieś głupstwa przyszły by mi do głowy i bym to kupiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Szału nie ma:o
    Nie no, LE to to raczej nie będzie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Może to jakieś darmowki od Winx?

    OdpowiedzUsuń
  8. Okropne. Nie wiem kto to kupi
    TheOnlyProff

    OdpowiedzUsuń
  9. To pewnie ciuchy z linka, które coś reklamują.Sztuczne, więc nic nie kupie

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha. Spodziewamy się Barbie lub Winx ;c Boże... Admini mogli by się trochę postarać a nie takie badziewia ostatnio dodają.

    KICZ KICZ I KICZ!


    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  11. co za fasony i te kolory PRZEPIĘKNE chyba każdemu sie spodoba żart :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba jest to spoiler darmowego sklepu Winx Club. Bo 'może' jak wiecie, te bohaterki ubierają się z dodatkiem różu. Chyba że, są to ubrania do sklepu Film Theory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty i żółto-różowa bluzka są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  14. żółte i turkusowe buty mogą się do czegoś przydać : )
    olinilove721

    OdpowiedzUsuń
  15. Straszny kicz i tandeta, zapewne jakiś ukryty sklep typu Barbie czy Winx ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co to ma być ? To wygląda jak darmówki , tych wróżek ! (bajki)

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, ale jedne buty są łądne! Jakby chciał to te niebieskie można by jakos ładnie wykorzystać, jesli będą ładnie wyglądały na doll to z pewnościa je kupie =))

    OdpowiedzUsuń
  18. I jak sie jeszcze przyjrzałam, to stwierdziłam że jest jeszcze kilka fajnych rzeczy. Żółto różowa bluzka - kolory fajnie sie łączą, ma oryginalny fason (ona z pewnością będzie moja); to coś z różowymi piórkami (obok naszyjnika, drugi rząd) - nie mam jeszcze pomysłu na te (?) bransoletki (?) ale podoba mi sie motyw piórek. Największym hitem (jak dla mnie) okazała sie bluzka(?) niebiesko-różowa, również z piórkami ona jest genialna!Przypomina mi troche jakieś HB, może LE, choćby miała ona kosztować krocie to musze ja mieć! Oprócz wyżej wymienionych prym wiedzie sukienka fioletowa różowa, jest świetna, piórka sprawiają, ze jest ona jeszcze bardziej interesująca, magiczna. :)) Mam nadzieje, że jak najszybciej ubrania te będą mogły zawitać w mojej szafie ponieważ w głowie mam już mnóstwo ciekawych stylizacji z ich udziałem ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Może jakiś sklep Barbie ;D

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyżby Admini już szykowali się do karnawału w Rio? ;>

    OdpowiedzUsuń