2013/07/24

Bestsellery wróciły!

Chcieliście kupić swoje ulubione ubrania, ale nie zdążyliście, bo zostały one wycofane ze Starplazy? Teraz macie okazję, ponieważ administracja przywróciła bestsellery z poprzednich miesięcy! Jest ich niewiele, ale każdy może znaleźć coś dla siebie. W poniższych sklepach macie możliwość zakupu starych ubrań. Ja jestem bardzo z tego zadowolona, dokupię kilka ubrań i dodatków. 

A Wy cieszycie się, czy wręcz przeciwnie?

EDIT: Na potwierdzenie mojej tezy - proszę bardzo ubranka i dodatki, które kupiłam:


EDIT od miss_miley_van: 
Przeglądając sklep Evil Panda także zauważyłam stare rzeczy, które znów powróciły do starplazy. Zaznaczyłam je na niebiesko - wydaje mi się, że niektóre ubrania też już kiedyś były w starplazie, ale nie jestem pewna, więc ręki nie dam sobie uciąć :) Polecam rozejrzeć się dokładnie po innych sklepach, może admini dodali coś, co umknęło naszej uwadze!


29 komentarzy:

  1. Obrazek Ci wychodzi na pasek boczny, popraw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na stardoll pojawił się jakiś pasek z boku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG 0.0
    Lecę po platformy z Fallen Angel!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie za bardzo :v Miałam te rzeczy przed dodaniem ich do starplazy ponownie, a teraz już ich nie sprzedam ;-; tak samo dobry pomysł jak dodanie ponownie hb. Kochani Admini!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem wkurzona kupiłam buty z It Girls za 50 sd a teraz są za 6 :/

    juli96nati

    OdpowiedzUsuń
  6. @dreamer: dzięki za spostrzegawczość, poprawiłam :>

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się cieszę ,wróciło sporo rzeczy które chciałam kupić jak na przykład kurteczka z fallen angel czy jeansowa katana z prety n love. Mimo wszystko rozumiem, rozgoryczenie osób które te rzeczy posiadają bądź kupiły je za sporą sumę sd, sama tak nie raz zrobiłam :D

    Fioletowaszafa

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na pierwszą kolekcję DKNY...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stare ubrania są też w Evil Panda i Original Future. Mnie to bardzo cieszy ;P

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER SUPER :DD Stardoll normalnieje.. Skoncza sie manie, wydawanie masy pieniedzy na jedna rzecz :D.Ja czekam na stare sunny bunny i platformy z archive... za max 10 sd ^^.. Hb powrócilo juz.. Jeszcze Tribute, dkny i elle i bedzie stardoll idealny ^^. No, moze jeszcze Sephora ;D . Nwm czy tylko ja jestem normalny i nie wydaję 2500 sd na jeden blezer ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie je mozna zobaczyc, bonie moge ich znalesc?

    OdpowiedzUsuń
  13. @ Magdalena Lubieniecka

    Musisz szukać w sklepach. Ubrania, które nie są brane pod uwagę w promocji 3 za 2, to te które powróciły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciesze się, ale teraz tyle rzeczy dodają, a ja nie mam sd ;<

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  15. No, już dzięki 'dobroci adminów' wprowadzających ciuchy z powrotem do plazy straciłam niezłą kasę :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiam się czy jeszcze nie Riviera...?

    OdpowiedzUsuń
  17. morze dodadza w krutce czarne platformy bo na bazarku oszalały z ich cenami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam kilka rzeczy, bo większość już posiadam. Nie mam nic przeciwko takim "cennym" dostawom. Uważam, że w tym przypadku użytkownicy sami są sobie winni. Przecież te artykuły kiedyś w Starplazie były w podobnej cenie co teraz. Wniosek więc z tego taki, że nie warto tak cenić stardollowych ubrań i dodatków. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam buty z Bizou ale jeszcze idę szukac innych cennosci . Niby ja sie ciesze ale nie beda tyle warte

    OdpowiedzUsuń
  20. Idę coś kupić, bo później będzie drożej

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam platformy z Evil Panda. Szczerze, jestem niezadowolona. Admini już całkiem chcą uniemożliwić nam szansę na zarabianie sd. Za niedługo sd będzie można tylko kupić - nie będzie innej opcji. Rzeczy , które były cenne teraz trafiły z powrotem do staarplazy. Już nikt ich nie kupi w naszych starbazaarach, chociaż wówczas kupowało się je za sporą sumę.

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  22. Masakra.. nie jestem zadowolona z tych dostaw. Admini nie traktują starszych użytkowników z szacunkiem, najwidoczniej za mało osób kupuje stardolary.

    OdpowiedzUsuń
  23. W Original Future doszło mnóstwo rzeczy, a na obazku z evil pandy jest jeszcze dużo innych, nowostarych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiecie w którym sklepie można kupić tą koszulę brązową z granatowym kołnierzykiem ? Jest po prostu genialna lecz nie mogę jej znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  25. ale super, lece kupić sweterki! ;o

    OdpowiedzUsuń