2013/07/25

Wiadomość

Na skrzynkę pocztową przyszła nam dzisiaj wiadomość zachęcająca do kupna nowego modułu - Yacht. Admini przekonują nas o jego luksusie i dają nam do wyboru przejście do suite shop'u w celach kupna jachtu, bądź do odwiedzenia nowego sklepu Yacht Club, w którym możemy zaopatrzyć nasz nowy dom w ekskluzywne meble i ozdoby. Mnie osobiście ta wiadomość nie przekonała. Nie widzę w przyszłości mojej lalki stojącej na pokładzie jachtu.

A czy Was wiadomość przekonała do Yacht'u? A może już go zakupiliście?


9 komentarzy:

  1. Nie kupię jest o wiele za drogi. Moduły powinny być tańsze , więcej osób by je kupowało i mogło się nimi nacieszyć. Ja nie posiadam jeszcze ani 1 modułu ale chciałabym mieć jakiś , nie stać mnie ;c


    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  2. Stardoll znowu ma nowe tło :D

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe tło znowu. Nie zakupię.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie kupię, bo nie mam tyle sd..

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaram się tym jachtem, ale reklama jest beznadziejna ;) i tak go nie kupię, bo szkoda mi stardolarów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam tyle sd . A jak bym miala to bym wydala na ubraniaa xD

    OdpowiedzUsuń
  7. nie kture meble ma super ale co do samego yachtu to nie bardzo nie mam kasy moze kiedys XD

    OdpowiedzUsuń
  8. reklama normalna, jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń