2013/07/25

Oferta Megastar!

Na nasze skrzynki zostały wysłane wiadomości, które informują nas o nowej ofercie Megastar, która była na Stardoll jakiś czas temu. Niestety, administracja pośpieszyła się z wysyłaniem wiadomości, bo oferta nie została jeszcze wprowadzona. Gdy skorzystamy z oferty otrzymamy: 2000 SM, 2000 SD, 15 miesięcy członkostwa SS, status Royalty oraz 10 ekskluzywnych prezentów, które zaprezentowałam w poniższym poście. Gdy będzie dostępna, skorzystacie z tej oferty?


EDIT: Promocja została już wprowadzona!
Aby otrzymać te wszystkie prezenty musimy wydać łącznie 131,40 zł!

15 komentarzy:

  1. Nie skorzystam. Wolę te 3 miesięczne oferty są jakoś bardziej nęcące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie pieniądze można dużo dużo lepiej spożytkować w świecie realnym niż kupując członkostwo ss, aby bawić się pikselami. Do tego prezenty też nie zachęcają-za taką kasę admini powinni stworzyć jakieś naprawdę ładne i niepowtarzalne ubrania ;) Zdecydowanie nie skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie skorzystam,wole tyle pieniędzy wydać na coś innego.


    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze prezenty nie są zachwycające. Po drugie, po co komu 2000 sm, jak zapewne każdy i tak ma ich nadmiar? Po trzecie, przy tej ofercie za 131,40 zł mamy 2400 sd, a przy zwykłej ofercie za 92,25 zł mamy ich 2500. Nie opłaca się.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  5. w życiu bym tyle nie wydała na stardoll , bez paranoi, sama się przekonałam że stardoll uzależnia i na początku wydawałam na to kase , a teraz uważam ze to głupie, bo te 130 zł można przeznaczyć na własne ubrania a nie jakieś wirtualnej lalki . ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pewno nie kupię. Dopiero doładowałam sobie ss i sd. Wolę wydać tą całkiem dużą sumę na ubrania w prawdziwym świecie. Żal mi było tych pieniędzy , gdybym to kupiła.


    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  7. No jasne! Nie opłaca się, gdyby dali jakiś ciuchy LE, HB czy DG to jeszcze

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie skorzystam ;D Raczej nie mam w zwyczaju wydawania tyle kasy na grę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Meega kuszące ale za drogie . Chociaż już na stardoll pewnie tyle wydalam bo mialam duzo razy ss.

    OdpowiedzUsuń
  10. Meega kuszące ale za drogie . Chociaż już na stardoll pewnie tyle wydalam bo mialam duzo razy ss.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie skorzystam, bo za drogo.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kupię, bo admini lecą w kulki i nie wiem czy jeszcze długo pozostanę na statdollu..

    OdpowiedzUsuń
  13. to nie dla mnie, 3 grosze na telefonie nie pozwalają na takie szaleństwa.....

    OdpowiedzUsuń